Forum > Färdiga produktioner

Oh my god!!!

<< < (2/5) > >>

ynot:
lite prideparad...kareoki ;ver det hela känns lite tomt emellan åt inna reffen exempel trampar det lite vatten,
men fan va fin disko gura det är.
tycker nog 5,,4 braket är det bästa behåll det

tony

Wernborg:

--- Citat från: Emulator skrivet 03.07.2007, 20:47:00 ---Jag har rpecis haft äckeldiscoutslag sen den publicerades första gången och nu har jag blivit immun. Ändra inget så jag åker på det igen.
Skämt åsido, hela låten ner ett par bpm, nu känns det som om alla jagar igenom.
Återkommer med fler åsikter om det dyker upp några, skall strax flyga till götet.

--- Slut citat ---

Äckeldiscoutslag är ju dom bästa utslagen.  :D

Wernborg:

--- Citat från: ynot skrivet 04.07.2007, 00:09:02 ---lite prideparad...kareoki ;ver det hela känns lite tomt emellan åt inna reffen exempel trampar det lite vatten,
men fan va fin disko gura det är.
tycker nog 5,,4 braket är det bästa behåll det
tony

--- Slut citat ---

Karaoke  :o Fan, får nog ta sånglektioner.  :angry:

:lol:

Fin discogura och 5/4-takt. Tror jag ska uppfinna progressiv falsksångsdisco.

Burnin Sven:
Ja varför inte melodischlagern till nästa år borde sopa banan med det mesta där kort sagt. Guran lite hög bara det är så mycket annan musik som pockar på där bakom det blir lite ettrigt på nåt sätt med den som piskar på.
Göran

Rattlesnake:

--- Citat från: Wernborg skrivet 03.07.2007, 19:14:27 ---Jahapp. Sjundeplatsen i festivalen nummer 2. Kommentera på den som vill vågar och kan.

--- Slut citat ---
Du kom sexa, jag kom sjua... ;)

Har du mixat om den lite? Har faktiskt inga synpunkter alls på mixen, tycker den låter riktigt bra, klarare än jag minns. Och varför arra om den, tycker fortfarande att den är en av de bästa i festivalen.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion