Forum > Färdiga produktioner

Oh my god!!!

<< < (4/5) > >>

Wernborg:

--- Citat från: DjViss skrivet 05.07.2007, 00:08:16 ---Varför ser jag en melodifestifalscen med dansare i påfågeldräkter när jag hör denna?  :P

--- Slut citat ---

Helt rätt. Precis vad jag ville.  :)

Wernborg:

--- Citat från: equality skrivet 05.07.2007, 20:21:14 ---OMG!  :ph34r:
Trodde inte DU sysslade med sånt här!?  :lol: Ha, ha, är jag i Rio eller Las Vegas med Barry Manilow och blåhåriga tanter eller vad är det frågan om!? Inte ens sångaren verkar ju ta låten på låten allvar. Den pipiga synthen är helt hrm...underbar. Nåja, säkert hantverk i sin genre med majackord och discogitarren är helgjuten. Lycka till på nattklubbarna!  :rolleyes: :P

--- Slut citat ---

:lol: :lol:              :wub:

Vadå JAG. Va, va va ???? Vad är det för fel på disco va, va, va, va, va???? :angry:

:lol:

Tokai:
å my god it´s disco! Musiken är bättre än sången. Tycker alltså att sånginsatsen är sisådär utom i refrängen där den är ok. Kanske sjunga i falsett, a la
 Bee Gees? Musiken är otroligt träffsäker, liksom harmisarna! Man hör på gitarrriffen att det är skicklig gitarrist som är i farten. Vid 2:25 är kanske lite för avancerat för Svensson? Nåja, det är rätt kort infall iallafall. Ska jag vara lite kritisk så gillar jag inte slutmelodin på refr som är lite för använt.

Harmonica mike:
Jaha ja.. :D

Den här känner man igen,här skulle "sångaren" fått bestämma vilket röstläge han tycker att han själv behärskar ;) Så kanske det hela hade klättrat några platser till..Lite för tunt uttryck i sången för min smak,brittisk smör sång..NEJ!,men melodi å arr absolut toppklass ala´Wernis!

En oktav under "slasken",och det hade blivit grymt :P.så de så..

Mvh
Micael

Wernborg:

--- Citat från: Tokai skrivet 07.07.2007, 17:15:02 ---å my god it´s disco! Musiken är bättre än sången. Tycker alltså att sånginsatsen är sisådär utom i refrängen där den är ok. Kanske sjunga i falsett, a la
 Bee Gees? Musiken är otroligt träffsäker, liksom harmisarna! Man hör på gitarrriffen att det är skicklig gitarrist som är i farten. Vid 2:25 är kanske lite för avancerat för Svensson? Nåja, det är rätt kort infall iallafall. Ska jag vara lite kritisk så gillar jag inte slutmelodin på refr som är lite för använt.

--- Slut citat ---

:-)  Ja nån sångare är man ju inte direkt. Hellre än bra liksom även om en del toner sitter där dom ska.
Slutklämmen i refrängenhåller jag med dig om. Lite Bra vibrationer så .....  :o

Tack för lyssning och feedback.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion