Forum > Färdiga produktioner

Harmonica mike/Roffe/Janne - Sweet lies

<< < (3/12) > >>

Harmonica mike:
Ja då finns det en ny version i trådhuvudet med en mera "rätt" basgång i trådhuvudet..Tvekade på enkelslag alternativt dubbel -vad tycker ni,funkar detta?

Mike

Roffe H:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 13.09.2012, 10:51:43 ---Ja då finns det en ny version i trådhuvudet med en mera "rätt" basgång i trådhuvudet..Tvekade på enkelslag alternativt dubbel -vad tycker ni,funkar detta?

Mike

--- Slut citat ---

Nu blir mycket mer lättjobbat, jag provar med saxen  i morgon fm, som sagt. Angående basen... just nu tycker jag det fungerar bra som det är.

mvh Roffe H  :)

Dividend:
Lägger inte Mike sång på detta så gör jag det. (Och det skall uppfattas som ett hot.)

ska bli intressant att följa utvecklingen!

mahan:
Tjou Mike!
Long time no hear, men detta svänger så in i attans fint, bra lirat åxå. Kanske aningen luddigt sound men det ska dey väl vara på en rökig jazzclub- Här kommer jag kanske att hoppa in  med nåt "småplock", ska se vad det blir. När e du tebaks från sol o värme (aningen avundsjuk här) så att man kanske kunde hälsa på?

h.  johan

Tokai:
Bra gung. Basspelet imponerar. Trummorna borde kanske växla förut tom-tom också med nåt virvelslag.
Ser också inte heller nån annan självklar sångare än mr Blues himself.
Finns en hel del man vill plocka in, t.ex orgel en bit in, ett munsspelssolo, kanske lite smarta blås riff... en lite gitarrfigur...
Det håller. Jobba på!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion