Forum > Demolåtar

Tigersoul - Fields of defeat

<< < (3/4) > >>

MaxB:
Har inget att anmärka på. Noterade främst att jag är glad över att du har ett så bra flöde som jag gillar. Men jag hade hoppats på att du skulle tigga och be om ett kompgitarr-spår på den där låten som inspirerade mig så till den grad att du fick ett inmixat gitarrspår från Eddi.  :lol:  :wub:

tigersoul:

--- Citat från: MaxB skrivet 28.08.2012, 15:38:46 ---Har inget att anmärka på. Noterade främst att jag är glad över att du har ett så bra flöde som jag gillar. Men jag hade hoppats på att du skulle tigga och be om ett kompgitarr-spår på den där låten som inspirerade mig så till den grad att du fick ett inmixat gitarrspår från Eddi.  :lol:  :wub:

--- Slut citat ---

:P :P Det är fritt fram att ge sig på det o komma med förslag ;) den här låten vet jag inte riktigt vart jag vill ha arr-mässigt, den ska nog hållas väldigt lätt o luftig, kanske någon kör någonstans? någon lätt sträng eller kanske orgel... men allt jag provat hittills har bara förstört mer än det förbättrat. Inte ens trummor tog den emot med glädje, så den har fått stå o skämmas i hörnet ett tag. :)

MaxB:

--- Citat från: tigersoul skrivet 28.08.2012, 15:59:43 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 28.08.2012, 15:38:46 ---Men jag hade hoppats på att du skulle tigga och be om ett kompgitarr-spår på den där låten som inspirerade mig så till den grad att du fick ett inmixat gitarrspår från Eddi.  :lol:  :wub:

--- Slut citat ---
:P :P Det är fritt fram att ge sig på det o komma med förslag ;)

--- Slut citat ---

Nähepp, tigga och be va're!  :lol:

tigersoul:

Snälla rara sööööta Maxb *blinkar* * :wub:*

*garvar*

MaxB:
Ja. Va ere?   :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion