Forum > Demolåtar

Dancar Comigo med Roffe H och Asti

<< < (2/3) > >>

Roffe H:

--- Citat från: cykeln skrivet 11.08.2012, 12:31:16 ---Fint tema och snyggt spelat på saxen!
Mycket soft och layedback
Kul att det kan låta så bra när man lägger ett riktigt instrument på en BiB-bakgrund.
Riktigt bra spel av Asti som sitter in naturligt i bandet

--- Slut citat ---

Tack cykeln

Riktiga instrument på BIB brukar kunna bli bra...tror att jag lägger upp den som färdig demo om inget annat höres de närmaste dagarna.
Lyssnade på "Dagar på stranden", fantastiskt vad man kan göra med en sån liten "manick"

mvh Roffe H  :)

Tokai:
Jag kan verkligen se Asti sitta där på en stol med orkestern och spela sitt solo sugen på att gå fram till mikrofonen att sjunga på perfekt spanska. Men eftersom det inte finns någon text får han nöja sig.
Suveränt!
Bandet i lådan låter väl tyvärr lite för slätstruket. Men förstår att det är perfekt att spela till.

Roffe H:

--- Citat från: Tokai skrivet 24.08.2012, 20:59:26 ---Jag kan verkligen se Asti sitta där på en stol med orkestern och spela sitt solo sugen på att gå fram till mikrofonen att sjunga på perfekt spanska. Men eftersom det inte finns någon text får han nöja sig.
Suveränt!
Bandet i lådan låter väl tyvärr lite för slätstruket. Men förstår att det är perfekt att spela till.

--- Slut citat ---

Visst, BIB blir lite slätstuket, men jag måste som sagt ha nåt att lira till med mina saxar och för mig duger det bra.
Har tidigare gjort bakgrunder själv (och tröttnat lite på det)  :wacko: och det skulle bli för komplicerat när det gäller jazz. Skulle knappast bli tid över att lira sax bara pyssla med bakgrunder.

Clemens:
Snyggt! Men var är Asti  :D

Roffe H:

--- Citat från: Clemens skrivet 25.08.2012, 22:59:13 ---Snyggt! Men var är Asti  :D

--- Slut citat ---

Asti spelar ackustisk gitarr.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion