Forum > Demolåtar

Dancar Comigo med Roffe H och Asti

(1/3) > >>

Roffe H:
Skulle lägga upp en ytterligare en version av Dancar Comigo" med sång, men det blev tydligen nåt fel. Gör ett nytt försök. Så den gamla versionen får ligga kvar här... :wacko:

Den senaste versionen med sång finns numer även med på listan över "färdiga demon" men under namnet: "Kom dansa med mig" med Asti på ackegura.

mvh Roffe H  :)

Eddi:
Kul det här med Bib trumpetaren på slutet har lite ADHD men annars med saxen och gitarren från Asti så börjar det närma sig vårt middagsband som lirar här på hotellet - alltså skön svängig musik som man kan digga till med en kopp kaffe eller vin och en cigarett.

MaxB:
Myspys från hotellobbyn alltså! Skönt att lyssna till, men jag gillade inte ljudet från trumpeten på slutet. Lät inte så levande som övriga musiker.

Roffe H:
Eddi och MaxB, ni får ursäkta.

Jag är ju så förtjust i mitt BIB...men jag håller med er (som "kompband" är det oftast helt ok) men jag tyckte trumpet solot var lite knasigt cool på något sätt. Hest och lite småslarvigt. Men vi kanske kan få någon som lägger till nåt bättre så småningom, vad skulle passa tror ni ?

mvh Roffe H på nattkröken  -_-

cykeln:
Fint tema och snyggt spelat på saxen!
Mycket soft och layedback
Kul att det kan låta så bra när man lägger ett riktigt instrument på en BiB-bakgrund.
Riktigt bra spel av Asti som sitter in naturligt i bandet

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion