Forum > Demolåtar

Dancar Comigo med Roffe H och Asti

<< < (3/3)

mahan:
Tjou!
Riktigt god "varuhusmusik", och intet ont menat med det. Saxarna sitter skönt, ibland önskar jag basens gnugg lite högre på volymen. Och så var det Astis clean ackegura som låter lite kall i sammanhanget, lite jobb med mixen och nåt av dom övre frekvenserna på guran kunde skäras ner. Nån sa nåtom sången... träffade dock inte mitt öra vid lyssningen men antar att nåt e på gång så väntar med spänning på sången och OBS! stämmorna!  :)

Bra jobbat, skön lyssning!

h.   johan

Roffe H:

--- Citat från: mahan skrivet 25.08.2012, 23:48:49 ---Tjou!
Riktigt god "varuhusmusik", och intet ont menat med det. Saxarna sitter skönt, ibland önskar jag basens gnugg lite högre på volymen. Och så var det Astis clean ackegura som låter lite kall i sammanhanget, lite jobb med mixen och nåt av dom övre frekvenserna på guran kunde skäras ner. Nån sa nåtom sången... träffade dock inte mitt öra vid lyssningen men antar att nåt e på gång så väntar med spänning på sången och OBS! stämmorna!  :)

Bra jobbat, skön lyssning!

h.   johan

--- Slut citat ---

Hej Johan
Tack för att du lyssnar. :D
Jo, den versionen du är ute efter ligger uppe under namnet "Kom dansa med mig" eftersom det blev sv text. Förutom att sången tillkommit har jag också justerat gitarren och lite annat så det ska låta lite bättre (även denna version ligger under halvfärdiga demon än så länge).

mvh Roffe H  :)

Clemens:

--- Citat från: Roffe H skrivet 25.08.2012, 23:35:30 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 25.08.2012, 22:59:13 ---Snyggt! Men var är Asti  :D

--- Slut citat ---

Asti spelar ackustisk gitarr.

--- Slut citat ---

Ok, tänkte på sången men läste slarvigt!  :)

Roffe H:

--- Citat från: Clemens skrivet 26.08.2012, 17:50:06 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 25.08.2012, 23:35:30 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 25.08.2012, 22:59:13 ---Snyggt! Men var är Asti  :D

--- Slut citat ---

Asti spelar ackustisk gitarr.

--- Slut citat ---

Ok, tänkte på sången men läste slarvigt!  :)

--- Slut citat ---

En ny version med sång finns numer som färdig demo, med Asti på ackegura.
Versionen med sång går under namnet "Kom dansa med mig"

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion