Forum > Demolåtar
Roffe H i collab med pxm - Co-Blues !!!
Wernborg:
--- Citat från: pxm skrivet 08.08.2012, 01:49:43 ---Har ADHD så koncentrationen hos mig ensam räcker inte ända fram till att göra klart till färdig låt av en ide. Collabs brukar bli bättre och jag gillar att mest bara koncentrera mig på gitarren. Det är roligast att göra /spela musik så också tycker jag. :)
--- Slut citat ---
Det kanske är så enkelt som att låta bli att göra allt på en gång? Denna låt tog ju tid och blev bra. Vila sig i form? :)
Jocke:
Snyggt detta! :) Föreställer mig en rökig bar i sydstaterna...^^
Håller med Wernis - jag var också väldigt skum på dina "utflykter" ett tag pxm - det var oändliga mängder text och (som jag upplevde det) demos som kunde tjänat på att jobbas igenom mera... Förstår nu att det spelat grejer i din skalle som inte vi andra hört... Har nog skrivit det förr men tar det i så fall igen - ditt egenartade spel kan bli den där accenten som sätter färg på ett annars ganska "grått" stycke... men det här är behagligt från början till slut! :)
Asti:
Skön blues med spännande samspel mellan gitarr och saxofon!
Bra colab!
/Asti
spacetrucker:
Ja, va kan man säga. Skönt colab.
Mera sånt här :D
Space
Eddi:
Mina tankar gick direkt till Twin Peaks denna skulle mycket väl kunna vara ett track därifrån. Snyggt colab grabbar.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida