Forum > Demolåtar

Chrome - Beleive (2014-01-08)

<< < (7/11) > >>

Clemens:
Bra o tajt ljudbild!  Allt skitbra helt enkelt.. :D       

Emulator:

--- Citat från: cykeln skrivet 15.08.2012, 08:48:57 ---6.14 var wernborgs orginallängd efter han klippt ihop min första mix med nyskrivet stick och solo. Den är nog närmare 8 minuter just nu:S

!

I min lyssning klockar den in på 3.07.1

--- Slut citat ---

Ja, sorry för rörig förklaring! W's första fil var 6,14. NUvarande är just 3.07, men i projektet i logc är det just nu uppe runt 8 minuter, innan det kokas ner :)

Så, 3.07 äro korrekt!

Emulator:

--- Citat från: Clemens skrivet 15.08.2012, 09:16:26 ---Bra o tajt ljudbild!  Allt skitbra helt enkelt.. :D       

--- Slut citat ---

Tack ska han ha :)

Tokai:
Jomenvisst är det rätt mycket Personal Jesus, fattas bara stampandet på koffertar.
Men grymt bra gjort! Gillar introt, lite så där mysko man vet inte vart det är på väg.
Kanske tycker jag att sången borde ligga högre upp i tonregistret, från F# som det är nu tror jag, till G eller A, men det innebär dock att höja alla klingande instrument några snäpp högre - vilket inte känns så angenämt kan jag tro. Och kanske mer reverb på sången?
Riktigt bra sväng är det. Bra proddat för tusan!

Emulator:
Hej Tokai!

Nej...att höja allt ett snäpp är väl inget som lockar. Synthar och annat rassel är väl en sak, men jag är tveksam till Wernborgs entusiesm inför att spela om alla strängar :D

Tack för tyck, och kul att du gillar sväng och prod! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion