Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Summarday

<< < (2/9) > >>

Gurano:
Hej
Upplever detta som en grund som kan bli något fint. Men en del insatser behöver slipas på  - både sång, synk och instrument tycker jag. Personligen tycker jag att guran är lite för låg. Lennonskt som EQ var inne på - kul  :D

Gurano

Asti:
Harmonier och melodi verkar lovande!
I nuvarande skick är det en del sura toner, osynk och ljudnivåer som
behöver justeras, men förstår att detta bara är ett första utkast.
Tycker inte de snabba pianoutsvävningarna passar i låten. Det gör att
den svävande, drömska Lennon-känslan försvinner tror jag.....
Gärna lite "blå" toner , men i så fall mer i takt med låten.
Blir spännande att följa utvecklingen av denna!
/Asti

tigersoul:
Bara jag som tycker en del pianotoner låter lite väl disharmoniska? :P Annars var det en trevlig start tycker jag! nivåerna o lite annat på vocals behöver en omgång med, men eftersom det är en tidig går jag inte in så mkt på det ;)

Gurano:

--- Citat från: tigersoul skrivet 23.07.2012, 12:18:49 ---Bara jag som tycker en del pianotoner låter lite väl disharmoniska? :P Annars var det en trevlig start tycker jag! nivåerna o lite annat på vocals behöver en omgång med, men eftersom det är en tidig går jag inte in så mkt på det ;)

--- Slut citat ---
Jo då även jag. Skrev att det var lite att slipa på ...även instrumentalt :)

Gurano

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 23.07.2012, 13:33:01 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 23.07.2012, 12:18:49 ---Bara jag som tycker en del pianotoner låter lite väl disharmoniska? :P Annars var det en trevlig start tycker jag! nivåerna o lite annat på vocals behöver en omgång med, men eftersom det är en tidig går jag inte in så mkt på det ;)

--- Slut citat ---
Jo då även jag. Skrev att det var lite att slipa på ...även instrumentalt :)

--- Slut citat ---

Även jag - men jag skrev det inte. Så om du ska ha med ett ekvilibristiskt pianospel i denna lugna låt, bör det ekvilibristiska vara helt klanderfritt avseende sura toner och rytmik. Ta fram guldvågen!  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion