Forum > Demolåtar

equality - Träskvals

<< < (5/12) > >>

Eddi:
Klänningen föll från din byst så lugnt
Livet nyss kysst så ungt

Bra diktat men jag tycker det låter som om du tagit ett glas vin innan du sjöng rätt många halvsurningar - eller ja jag vet att du kan sjunga bättre så missförstå mig rätt. Och så saknar jag pianot men det är jag det, tycker låten fungerar annars.

equality:

--- Citat från: Eddi skrivet 25.07.2012, 00:00:18 ---Klänningen föll från din byst så lugnt
Livet nyss kysst så ungt

Bra diktat men jag tycker det låter som om du tagit ett glas vin innan du sjöng rätt många halvsurningar - eller ja jag vet att du kan sjunga bättre så missförstå mig rätt. Och så saknar jag pianot men det är jag det, tycker låten fungerar annars.

--- Slut citat ---

:) Spik nykter, lovar. Ville få det opolerat men det kanske överdrevs. Kul att det funkar annars. Pianot kanske kommer tillbaka. Thnx man!

Eddi:

--- Citat från: equality skrivet 25.07.2012, 00:08:57 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 25.07.2012, 00:00:18 ---Klänningen föll från din byst så lugnt
Livet nyss kysst så ungt

--- Slut citat ---

:) Spik nykter, lovar. Ville få det opolerat men det kanske överdrevs. Kul att det funkar annars. Pianot kanske kommer tillbaka. Thnx man!

--- Slut citat ---
Nämnde inte det alternativet men jag hörde Cornelius där också - och det var väl det som triggade kanske  :wacko:

equality:

--- Citat från: Eddi skrivet 25.07.2012, 00:00:18 ---...Och så saknar jag pianot....

--- Slut citat ---

Tillbaka!   :)

MaxB:
Nu är det mycket harmoni. Mysigt tillsammans med sång.

Min dotter vill ha den lilla didgeridoon så jag tror den kommer bli ett utställningsföremål bland andra i hennes rum. Gott så!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion