Forum > Demolåtar
Bluesjam Eb
tigersoul:
Oerhört skönt lir denna gången lika så, känns inte nytt o digitalt, man letar nästan efter skivknaster på inspelningen. Kanon, håller dock med om guran var anspråkslös, var även den BIAB?
Wernborg:
Otroligt snygg produktion, med tidstypiskt "dåligt" ljud. Som sagt, är det Band in a box igen? Behagligt lir på lurarna också.
Roffe H:
Till de som undrar om det är BIAB så är det så, det enda "kompgänget" jag har till mina saxar. Jag tycker själva kompet är ok, och när jag lyssnar på gitarrsolot igen håller jag med , inte det allra bästa. Jag tror jag tjänar på att inte lägga in några solon från BIAB i låtarna fortsättningsvis. Får väl börja träna på guran igen, kanske är en variation mellan tenoren och altsaxen att föredra istället.
Någon tyckte att saxarna distade en aning i Bluesjam Eb, har lyssnat och kan inte upptäcka något sådant, däremot kanske de är lite för starka på sina håll. Ska dra ner dem lite till nästa demo.
mvh Roffe H
Eddi:
Kul att du har hittat till KR Roffe hur gjorde du det?
MaxB:
--- Citat från: Eddi skrivet 30.06.2012, 23:31:23 ---Kul att du har hittat till KR Roffe hur gjorde du det?
--- Slut citat ---
Ja det blir man lite nyfiken på. Och har du hittat PM-funktionen? Har som sagt skickat ett PM till dig. Du kan se det högst upp till höger på kontrollrummet. Klicka där, läs och kanske rent av svara :o :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida