Forum > Demolåtar
Gone (are you happy now)
MaxB:
Jomen det är riktigt skönt att lyssna!
tigersoul:
--- Citat från: MaxB skrivet 02.07.2012, 19:48:01 ---Jomen det är riktigt skönt att lyssna!
--- Slut citat ---
Måste nästan hålla med, banne mig. Lite "äntligen" känsla över det, får ta musikersemester, eller iaf mixsemester.
--- Citat från: Marruschkka skrivet 02.07.2012, 18:34:11 ---Har lyssnat på den version som ligger i trådhuvudet och slås av hur bra du sjunger den här låten!
Heja :D
Resten får andra dissekera, men jag tycker det låter bra om den här låten.
/Marre
--- Slut citat ---
- Tackar tackar! Det är lite av ett under att jag i huvud taget sjunger, började för 3 månader sedan innan det har jag inte tagit en enda ton, bara drömt om det i tysthet. Tänka sig hur det kan gå.
tigersoul:
--- Citat från: equality skrivet 02.07.2012, 18:41:07 ---Skön låt med ganska konventionella harmisar men nånting i sångmelodin sticker ut och låter unikt, liksom givitvis din fina sångröst som påminner lite om Kornstads (en annan KR-medlem). Stör mig lite på elguran där G-strängen(?) låter ostämd annars bra arr.
--- Slut citat ---
Jo då det är lite stock harmisar, men va farao 3 månader i gejmet, jag får köra standard-ackord än så länge ;) hihi
jugas:
fejanskadad som jag är famlade jag efter gillaknappen ;)
tigersoul:
--- Citat från: jugas skrivet 02.07.2012, 23:43:44 ---fejanskadad som jag är famlade jag efter gillaknappen ;)
--- Slut citat ---
Det är riktigt för fasen, in o tryck gilla nu allihop ;)
Gjorde några last minute fixes, tog bort lite väl mkt flås, smack, etc från röstspåret. Hör fortf några små missar här o var, några som jag inte ens kan fixa, men nu får det vara klart helt enkelt.
Kan man flytta hela tråden till färdiga demon eller är det lämpligare att jag skapar en ny tråd tro? Nog bäst o göra en ny lär bli klottrigt ;)
Länk: http://soundcloud.com/kristian-tigersoul/gone-are-you-happy-now-1
Tack allihop för alla förslag, stöd o hjälp! Creds till er!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida