Forum > Demolåtar
Dividend - By the dark pond (Pianostycke 15)
equality:
Får gåshud av det vackra temat. Mussorgsky är en referens som dyker upp men vad vet jag? Jättefint!!
1up:
Tycker låten bygger på och blir mer intressant ju mer man kommer mot slutet. Nästan så man önskar att den inte tar slut när den gör det. En höstkväll på en medeltida pub omgiven av rustikt trägolv läppjandes på en bägare rött i kandelabrars sken.
DVS bra. :)
Dividend:
--- Citat från: equality skrivet 17.06.2012, 14:13:57 ---Får gåshud av det vackra temat. Mussorgsky är en referens som dyker upp men vad vet jag? Jättefint!!
--- Slut citat ---
Bara hört Bilderna på uställningen av M., tror jag. Kul att du gillar! Men menar du att Utställingen liknar denna?? Njää?
--- Citat från: 1up skrivet 17.06.2012, 22:34:09 ---Tycker låten bygger på och blir mer intressant ju mer man kommer mot slutet. Nästan så man önskar att den inte tar slut när den gör det. En höstkväll på en medeltida pub omgiven av rustikt trägolv läppjandes på en bägare rött i kandelabrars sken.
DVS bra. :)
--- Slut citat ---
hehe :D Jag tror faktiskt jag testar lite olika utvecklingsvägar, t ex antingen att införa ett annat tema (som är i stil och melankoli som det tema som föreligger) med variationer av detta, eller båda. Eller nåt sånt. Eller så blir den inte längre. :)
Tack till er båda!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida