Forum > Färdiga produktioner

Gurano, Eddi å Djonas - The kid!

<< < (3/10) > >>

Eddi:

--- Citat från: Gurano skrivet 06.06.2012, 21:59:53 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 06.06.2012, 18:43:12 ---Vilket riff du har hittat här Göran tillsammans med den bakvända harmonien på andra guran så är det absolut något du måste bygga vidare på med fler teman och plats för både sång o solo. Att göra något sådant här under bakrus låter jobbigt :)

--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar. Nä det var inte jobbigt alls - kanske en förutsättning att vara lite bakis.
Jag lovar att jobba vidare med denna om du lovar att sjunga på den oxå (annars faller den i evig glömska) :D

Gurano

--- Slut citat ---
Ja slit inte ut Micke på denna  :lol: Nä men jag testar gärna när vi kommer dit.

Edit; Vilken BPM har kalaset

Gurano:
Bpm är 110
:)

Gurano:
Hej igen
Under min semester så la Eddi på lite sång och vips så blev min bakislåt längre och bättre :)
Bas saknas fortfarande men ska snart läggas på. Tar tacksamt emot era tankar och ideer.

/Gurano

[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Eddi_TheKid_110BPM.mp3[/mp3]

MaxB:
Jomen hej så bra det är med en sångröst! När la du sången Eddi? Före eller efter "the new gear"?
Blir intressant att höra en bas som tynger ner låten rätt också!

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 23.07.2012, 07:24:20 ---Jomen hej så bra det är med en sångröst! När la du sången Eddi? Före eller efter "the new gear"?
Blir intressant att höra en bas som tynger ner låten rätt också!

--- Slut citat ---
Vad kul att denna har dykt upp. Jag la sången för en månad sen eller så.
Vad säger du Göran kan det här vara något för Jonas att sätta tänderna i han ville ju ha basuppdrag - jag vet att du skulle lägga en bra bas också - men på kul kanske?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion