Forum > Färdiga produktioner
Gurano, Eddi å Djonas - The kid!
Harmonica mike:
Bakis rock är prexis vad jag behöver idag :D
Skönt och svängigt det här..basen kan ju lira lite som det mörka synteriet emellanåt,det kan bli fräckt.
Jag är inte med på denna G,jag satsar på balladen och att bli frisk i pipan..Nu först har febern gett vika så jag är på bättringsvägen.
Rocka på
Mike
Gurano:
--- Citat från: Dividend skrivet 06.06.2012, 17:06:29 ---Jo, det röjer väl. Inte så nydanande :) men det är verkligen värt att bygga vidare på.
--- Slut citat ---
nä gud detta är inte nydanande någonstans. Det är det inte mycket som är på KR. Tack för lyss och att du ändå tror att det kan bli nåt :)
Gurano
Gurano:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.06.2012, 17:25:58 ---Bakis rock är prexis vad jag behöver idag :D
Skönt och svängigt det här..basen kan ju lira lite som det mörka synteriet emellanåt,det kan bli fräckt.
Jag är inte med på denna G,jag satsar på balladen och att bli frisk i pipan..Nu först har febern gett vika så jag är på bättringsvägen.
Rocka på
Mike
--- Slut citat ---
kul att du diggar. Jag räknade inte med att du skulle vara med på denna - vi har ju annat att göra :)
Detta stycke klassisk rock är bara bakisterapi och ett allmänt upprop till alla att joina
Gurano
Eddi:
Vilket riff du har hittat här Göran tillsammans med den bakvända harmonien på andra guran så är det absolut något du måste bygga vidare på med fler teman och plats för både sång o solo. Att göra något sådant här under bakrus låter jobbigt :)
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 06.06.2012, 18:43:12 ---Vilket riff du har hittat här Göran tillsammans med den bakvända harmonien på andra guran så är det absolut något du måste bygga vidare på med fler teman och plats för både sång o solo. Att göra något sådant här under bakrus låter jobbigt :)
--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar. Nä det var inte jobbigt alls - kanske en förutsättning att vara lite bakis.
Jag lovar att jobba vidare med denna om du lovar att sjunga på den oxå (annars faller den i evig glömska) :D
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida