Forum > Demolåtar
HOGGE - När en stjärna dör - Uppdat. med nya trummor..
robc:
Låter bra det här, typiskt bra "hogge" stil. Har inga vettiga förbättringsförslag, ville bara tala om att jag lyssnat :-)
hogge:
--- Citat från: Eddi skrivet 18.05.2012, 18:19:54 ---
--- Citat från: hogge skrivet 18.05.2012, 11:57:54 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 18.05.2012, 11:47:45 ---Vad har hänt med fingrarna?? :o
--- Slut citat ---
Jag vet inte, men förmodligen har jag slagit i dom.. Haft ont som faan i över ett år.. Vissa dagar går dom (pek- och långfinger) inte att böja alls. Men ibland går det såpass att jag åtminstone kommer åt strängarna.. Men jag har ingen kraft i dom, så att bas spelas just nu med ringfingret - not an easy thing to do :P
Men jag ska röntga dom i veckan..
--- Slut citat ---
Låter som nåt reumatiskt.
--- Slut citat ---
Hmmm... Jag hoppas Du har fel där.. Men läkaren är väl inne lite på samma spår.. Men som sagt - först röntgen - sen får vi se... :huh:
--- Citat från: robc skrivet 19.05.2012, 11:38:12 ---Låter bra det här, typiskt bra "hogge" stil. Har inga vettiga förbättringsförslag, ville bara tala om att jag lyssnat :-)
--- Slut citat ---
Tack så mycket.. Jag uppskattar att Du lyssnat och att Du gillar (tror jag att Du gör??)... Hur som helst. Tack för att Du tog Dig tid!!
Markus Broberg:
Det är sjukt ovanligt att höra 80-talsdoftande hårdrock på svenska (Göteborska).
Du måste vara ensam i den genren:P
ÄLSKAR GITARREN.
Jag tycker det låter spännande, och du får fram skitsnygga melodier.
Jag vill höra den med mindre reverb, lite torrare och mer punkigt!
pxm:
Låter intressant. Sista verren - är ni nära slutmix nu, eller ????
Ska bli spännande att höra den när den är klar.
Gillar den här låten.
mvh
hogge:
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 21.05.2012, 17:20:54 ---Det är sjukt ovanligt att höra 80-talsdoftande hårdrock på svenska (Göteborska).
Du måste vara ensam i den genren:P
ÄLSKAR GITARREN.
Jag tycker det låter spännande, och du får fram skitsnygga melodier.
Jag vill höra den med mindre reverb, lite torrare och mer punkigt!
--- Slut citat ---
HAHAHA... Vet Du inte att ironin är död Markus :lol: :P
Tack för att Du lyssnade & kommenterade... Jag ska försöka få ordning på detta snarast, så tack...
--- Citat från: pxm skrivet 21.05.2012, 19:19:25 ---Låter intressant. Sista verren - är ni nära slutmix nu, eller ????
Ska bli spännande att höra den när den är klar.
Gillar den här låten.
mvh
--- Slut citat ---
Tack PMX... Jag hoppas att min del i det hela snart är över.. Men jag ska "fila" lite till på versen.. Men sen ska den till Freddy för slutmix... Jag återkommer när den är färdig...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida