Forum > Färdiga produktioner

mahan / Harmonica Mike / Wernborg - AGAIN

<< < (7/13) > >>

mahan:

--- Citat från: Wernborg skrivet 01.09.2007, 16:06:12 ---Sväng. Gött

Mer mellanregister på gitarren. Lite våghalsigare basgångar behövs. För att matcha den goa 60-talskänslar vill jag ha mer vilda trumfills också.

En kvinnlig kör hade inte suttit alls fel, eller en blåssektion för den delen, men gott som det är också.

Bra jobbat alla. :)

--- Slut citat ---

Danke Wernborg!
Vi ska se över låten från olika vinklar och göra plats för din gura åxå :)

h.  JOhan

Harmonica mike:
Tjena.
Då skall vi se. Spika in ett solo vid 3.00,damma på några rundor.Hur vette fanken,jag lirar gura som en kratta :lol:.Sen köra resten av sången och ett ordentligt slut - då Johan, är du hemma med denna!

Minsann hörde jag inte lite dist vid 2.55 - 2.58. Undrar om det är mina filer eller mastringen som är boven?

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 01.09.2007, 16:29:17 ---Tjena.
Då skall vi se. Spika in ett solo vid 3.00,damma på några rundor.Hur vette fanken,jag lirar gura som en kratta :lol:.Sen köra resten av sången och ett ordentligt slut - då Johan, är du hemma med denna!

Minsann hörde jag inte lite dist vid 2.55 - 2.58. Undrar om det är mina filer eller mastringen som är boven?

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Ouikki Micael!
Bara jag kommer hem till studion ska jag göra ett kör med ditt nämnda recept. Hur är det med trumkompet, lite knyckigt kanske stundom, eller håller vi fast vid det nuvarande? Ge åxå den tanken en funderare!

h. Johan

mahan:
Du har PM Micael!

mahan:
Tjohej  musiclovers!

Ny version uppe av låten, fick Wernborg med på solo. :D
En lite flunsig mixare så det kan finnas greijer att såga o kommentera,
men det är ju det spm är meningen :D

Kolla här:
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=2997.msg34949#msg34949

eller längst upp i tråden!

NY VERSION 12.9