Forum > Färdiga produktioner
mahan / Harmonica Mike / Wernborg - AGAIN
Tokai:
Låter finemang. Kan du skicka nån slags prospekt, som det så fint låter, på det hela via epost?
mahan:
--- Citat från: Tokai skrivet 01.09.2007, 00:46:46 ---Låter finemang. Kan du skicka nån slags prospekt, som det så fint låter, på det hela via epost?
--- Slut citat ---
Nu måste du förklarara lite närmare vad det är som du vill ha på e-posten. :huh:
h. JOhan
Harmonica mike:
Slänger väl in en liten comment då jag såg vad Stajo å Tokai skrev...
Tackar för omdömet om min sång,det är lätt att sjunga då grunden är bra inspelad så Johan skall oxå ha cred för det.
Tokai:"Fast Clapton var ju förstås inte med...Men det här är bättre sång."
Den kommentaren värmde gott.
Johan då:Min tanke i denna för att fullända låten,ett mega grymt gitarr solo (ala´Clapton/Wernborg)innan sista sång prylen och ett ordentligt slut - då har vi den!
Fast då måste du förlänga låten så det blir ett antal takter till..Kan ju iofs vara ett bra höst projekt.
Nåväl,ha de gott alla och mega tack för commentsen..
Mvh
Micael
mahan:
Oukei Micael!
Kan du sätta ett PM där du specifierar närmare med hjälp av t.ex spelerens urverk eller nåt annat sätt får mig att "begripa" var och hurudana ändringar kompet behöver. :)
h. JOhan
Wernborg:
Sväng. Gött
Mer mellanregister på gitarren. Lite våghalsigare basgångar behövs. För att matcha den goa 60-talskänslar vill jag ha mer vilda trumfills också.
En kvinnlig kör hade inte suttit alls fel, eller en blåssektion för den delen, men gott som det är också.
Bra jobbat alla. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida