Forum > Färdiga produktioner

mahan / Harmonica Mike / Wernborg - AGAIN

<< < (8/13) > >>

tsmalmbe:
Jag tycker alla detaljer är på plats i den här.

The Who-soundet på rösten vid 3:00 låter bra, kunde fungera en hel vers med sånt också.

mahan:
TAckar Tsm!
För den  kommentaren bugar sig alla fyra!
Har jobbats en hel del med denna så det e kul att resiltatet blev godkännt! :)

h. MaHaMi SjöWern :D

OBS! Ny version på gång 12.9
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=2997.msg34949#msg34949

Harmonica mike:
Jag visste det.. jag visste det...

Att det skulle bli alldeles underbart med Wernborgs gura,ohyggligt bra lirat Steffo.
Grymt bra mixat Johan och lirat,jag är imponerad.Här finns inga frekvens krockar eller nåt som sticker ut eller stör - perfekt över hela linjen.Fan vilket snyggt solo Wernis fick till här Johan,det är f-n världs klass på den mannen.Övergången från sången till solot..ja vad skall man säga - magnifikt kanske,om man nu kan använda det som musik term.Var nog lite för trött i natt när jag hörde förhands lyssningen.Kanon samarbete detta!

Bugar och tackar för att jag fick vara med och förgylla denna.

Keep ém comin´..keep ém comin´..keep ém comin´...

Mvh
Micael

mahan:
Jajjamen!

Många musikanter små gör en stor så det är så, tror jag. Lite syncproblem med solot, har en sista version på gång, ny bas,nya guror och hoppeligen solot syncat på rätt ställe, nog måste vi ju få Wernborg på plats. :D

Jättenöjd själv,

TACK TILL ALLA DELTAGARE
och lyssnare åxå förstås!

h. Johan

OBS! Ny version på gång 12.9
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=2997.msg34949#msg34949

equality:
Bra teamwork. Ösigt. Snygga call-and-response. Upphör aldrig att fascineras av HM:s röst som låter lite avlägsen i mixen. Låten är ok som låt men har hört mer vågade harmonier av dig tidigare.
Haltar till på nåt ställe men annars säkert hantverk från tre garvade musiker som vet var skåpet skall stå.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion