Forum > Demolåtar

mahan - Anything For Me (ver. 2 med sång)

<< < (3/4) > >>

mahan:

--- Citat från: equality skrivet 27.06.2007, 04:01:38 ---Du var mig en riktig en och va produktiv. Som tomten innan julafton. INgen text? Men du sjunger ju absolut nåt. :blink:
Tungt skönt sound och nu går tänket till Free (Allright now), vare 1973? Smacka på med ett riktigt solo!

--- Slut citat ---

Tackar EQ!
Ja jag vet int hur jag skall komma av med denna produktiva vana :wacko: :D
Ni e såna grymma inspiranter här på forumet, så skyll er själva. Nytt på gång igen.. :)
Jasså FREE, kan hålla med lite där när du nämner det, var faktiskt på deras konsert i Åbo 1972, fan de e ju nästan tusen år sen dess :o Dom hade grejor, Marshaller i långa rader o på hög, hela scenen full, det var sound det!

men tack för lyssning och minnesuppväckningen :)

h.  JOhan

Emulator:
På tok för lågt mixad sång!

Lite otydligt i sången, men fan så gediget i övrigt. Låter som en riktig sjuttitalsrökare!

Har faktiskt INGET att gnälla på, första gången tror jag :D

Upp med sången och skär bort bas från den så sitter det.

Skitbra verkligen, som omsjuttitalsbanden hade lyssnat på lite tyngre musik från från framtiden ;)

bugar.

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 30.06.2007, 15:23:13 ---På tok för lågt mixad sång!

Lite otydligt i sången, men fan så gediget i övrigt. Låter som en riktig sjuttitalsrökare!

Har faktiskt INGET att gnälla på, första gången tror jag :D

Upp med sången och skär bort bas från den så sitter det.

Skitbra verkligen, som omsjuttitalsbanden hade lyssnat på lite tyngre musik från från framtiden ;)

bugar.

--- Slut citat ---

Ok Emu, det är nog jag som får buga för en sån kommentar :wub:
Tydligen är det 70 som gäller för mig, inte åldern riktigt ännu men stilen. MElodisk lite murrande rock. :D
Skall sjung hela rasket på nytt, märker andra små irriterande fel.
Tack ännu en gång för lyssning och kommentar, det värmer verkligen :)

h.  JOhan

Emulator:
har lyssnat lite mer, och detta är det första riktiga verket du gör som kombinerar influenser med egen stil, riktigt proffsigt, från små fraseringar till de dunkla stämmorna.

hur bra som helst.

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 30.06.2007, 20:33:41 ---har lyssnat lite mer, och detta är det första riktiga verket du gör som kombinerar influenser med egen stil, riktigt proffsigt, från små fraseringar till de dunkla stämmorna.

hur bra som helst.

--- Slut citat ---

Javisst kan små ting ge extra krydda, vet att du åxå är "detaljmänniska", kul när det lilla extra märks! :)

h.  JOhan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion