Forum > Demolåtar
mahan - Anything For Me (ver. 2 med sång)
mahan:
--- Citat från: ynot skrivet 26.06.2007, 12:59:55 ---bra lå sång o känsla i låten påminner mycket om den innan ,,,men lite mer melodibasserat
tycker sången låter bättre o bättre..
kanske att trummorna kunde få åka upp lite till..o variera gittarljudet lite medllan vers o reff..
låter bra helt klart..
ntoy
--- Slut citat ---
TAckar för lyssningen Otyn :D
Skall kolla trumsettet. Bra point med gitarrsoundet, när man tycker att man har hittat ett snyggt sound så skall det användas överallt och alltid, det lixåm fastnar. Skall försöka hitta en variant.
h. Johan
Harmonica mike:
Schysst mix överlag Johan,men jag hade dragit upp sången lite till..Du sjunger ju bra här men det drunknar lite bakom guran.Alternativt sänka den lite så kryper virveln fram lite oxå..Snyggt stick,där ligger sången rätt i nivå.
Starkt jobbat,det blir fyra och en halv points..Mixa lite å femman är hemma!
Mvh
Micael
Wernborg:
Bra låt och fint spelat. Sången är för svag, både i volym och uttryck. Vässa mellanregistret och kläm åt kulorna lite -_- för mer attityd.....
Låten fick mig att tänka på gamla Soundgarden, men du är inte riktigt på deras nivå än, men jobba på så ..........
Gott!!! // W
mahan:
--- Citat från: Wernborg skrivet 26.06.2007, 22:17:33 ---Bra låt och fint spelat. Sången är för svag, både i volym och uttryck. Vässa mellanregistret och kläm åt kulorna lite -_- för mer attityd.....
Låten fick mig att tänka på gamla Soundgarden, men du är inte riktigt på deras nivå än, men jobba på så ..........
Gott!!! // W
--- Slut citat ---
DAnke danke Wernborg!
Kul att det gillas, skall plocka fram vässningdonen och skärpa till lite.
OCh nivån har jag jobbat med i 50 år o nu först kommer jag upp till min egna nivå :lol:
TAck för lyssning o kommentar!
h. JOhan
equality:
Du var mig en riktig en och va produktiv. Som tomten innan julafton. INgen text? Men du sjunger ju absolut nåt. :blink:
Tungt skönt sound och nu går tänket till Free (Allright now), vare 1973? Smacka på med ett riktigt solo!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida