Forum > Demolåtar

mahan - Anything For Me (ver. 2 med sång)

<< < (4/4)

Hellpig:
Fast nu vare ju sång på! :) Men har du drabbats av chorusvansinne? :O Känns som det ligger chorus på alla instrument! Kan inte låta bli att känna att detta har något som kunde bli en bra låt... men jag skulle vilja hört den i snabbare tempo och lite mer distinkta gitarrer. Sedan skulle du någon med riktig amerikansk skrik-rock-röst till att sjunga med så vore du hemma. Oops, klagar jag för mycket nu? Inget fel på rösten men låten skulle haft någon som sjunger med lite mer riv i rösten. Men det är alltid svårt att fixa med sången, sjunger själv ibland också men det är inget jag är stolt över!
Det akustiska partiet stack av väldigt skarp mot resten av låten förresten...

mahan:

--- Citat från: Hellpig skrivet 01.07.2007, 02:00:52 ---Fast nu vare ju sång på! :) Men har du drabbats av chorusvansinne? :O Känns som det ligger chorus på alla instrument! Kan inte låta bli att känna att detta har något som kunde bli en bra låt... men jag skulle vilja hört den i snabbare tempo och lite mer distinkta gitarrer. Sedan skulle du någon med riktig amerikansk skrik-rock-röst till att sjunga med så vore du hemma. Oops, klagar jag för mycket nu? Inget fel på rösten men låten skulle haft någon som sjunger med lite mer riv i rösten. Men det är alltid svårt att fixa med sången, sjunger själv ibland också men det är inget jag är stolt över!
Det akustiska partiet stack av väldigt skarp mot resten av låten förresten...

--- Slut citat ---

Takkar Hellpig!
Jo, sången körde jag genom nånsorts doubbler o det finkat int alls som jag ville, falskar till här o där. Och det där med tempot har jag faktiskt åxå funderat på, ska nog testa med mera fart på rasket o så ska sången in på nytt.

Tackar för lyssning o comments noterade! :)

h. JOhan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion