Forum > Demolåtar

JT - undrar hur en gitarr ska spelas till detta

<< < (6/7) > >>

Jocke:

--- Citat från: bjurte skrivet 25.04.2012, 03:19:13 ---Mehhhh....Hör ni inte att detta är Uriah Heep???
Ken Hensley och Mick Box i en box... :blink: :D
Har lite svårt att få till Shuffletakten,men nja.. Det balla ur lite på slutet. :lol:

[mp3=200,20,0,center]http://bjurtman.se/Brodbak.mp3[/mp3]

--- Slut citat ---

Läckert! :)

--- Citat från: MaxB skrivet 25.04.2012, 14:53:38 ---En taffligt försök...

--- Slut citat ---

Fräckt med acke, Max. :)

Skulle kunna bli "riff-duell" mellan Planka och acke... tänker "Crossroads" i "Lilly was here" - stil! ;-)

Mein:
Jobbar hemma men är lite mer kreativ på fikarasten än om jag sitter på arbetsplatsen. :rolleyes:
Extremt Q'n'D samt att jag inte hann lira hela grejen ut.

Om jag får komma med nån åsikt så känns vissa delar av låten som den skulle behöva styckas om. :)

Bra shit annars!

/Mein

Jay Thomas:

--- Citat från: Mein skrivet 27.04.2012, 16:10:29 ---Jobbar hemma men är lite mer kreativ på fikarasten än om jag sitter på arbetsplatsen. :rolleyes:
Extremt Q'n'D samt att jag inte hann lira hela grejen ut.

Om jag får komma med nån åsikt så känns vissa delar av låten som den skulle behöva styckas om. :)

Bra shit annars!

/Mein

--- Slut citat ---

YEAH!!!! Det blev plötsligt väldigt mycket Pink Floyd över det hela. :)  Fick dessutom lite ideer om pauser med bara trummor och matande bas mm mm. :)
Tack Mein! :)

Mein:

--- Citat från: bjurte skrivet 25.04.2012, 03:19:13 ---Mehhhh....Hör ni inte att detta är Uriah Heep???
Ken Hensley och Mick Box i en box... :blink: :D
Har lite svårt att få till Shuffletakten,men nja.. Det balla ur lite på slutet. :lol:

[mp3=200,20,0,center]http://bjurtman.se/Brodbak.mp3[/mp3]

--- Slut citat ---

Allan Parson! Bra som f......n!

/Mein

Mein:

--- Citat från: MaxB skrivet 25.04.2012, 14:53:38 ---En taffligt försök...

--- Slut citat ---

Om bjurte var Allan så är du Clapton. Najs!!

/Mein

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion