Forum > Demolåtar
JT - undrar hur en gitarr ska spelas till detta
Jocke:
--- Citat från: bjurte skrivet 25.04.2012, 03:19:13 ---Mehhhh....Hör ni inte att detta är Uriah Heep???
Ken Hensley och Mick Box i en box... :blink: :D
Har lite svårt att få till Shuffletakten,men nja.. Det balla ur lite på slutet. :lol:
[mp3=200,20,0,center]http://bjurtman.se/Brodbak.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
Läckert! :)
--- Citat från: MaxB skrivet 25.04.2012, 14:53:38 ---En taffligt försök...
--- Slut citat ---
Fräckt med acke, Max. :)
Skulle kunna bli "riff-duell" mellan Planka och acke... tänker "Crossroads" i "Lilly was here" - stil! ;-)
Mein:
Jobbar hemma men är lite mer kreativ på fikarasten än om jag sitter på arbetsplatsen. :rolleyes:
Extremt Q'n'D samt att jag inte hann lira hela grejen ut.
Om jag får komma med nån åsikt så känns vissa delar av låten som den skulle behöva styckas om. :)
Bra shit annars!
/Mein
Jay Thomas:
--- Citat från: Mein skrivet 27.04.2012, 16:10:29 ---Jobbar hemma men är lite mer kreativ på fikarasten än om jag sitter på arbetsplatsen. :rolleyes:
Extremt Q'n'D samt att jag inte hann lira hela grejen ut.
Om jag får komma med nån åsikt så känns vissa delar av låten som den skulle behöva styckas om. :)
Bra shit annars!
/Mein
--- Slut citat ---
YEAH!!!! Det blev plötsligt väldigt mycket Pink Floyd över det hela. :) Fick dessutom lite ideer om pauser med bara trummor och matande bas mm mm. :)
Tack Mein! :)
Mein:
--- Citat från: bjurte skrivet 25.04.2012, 03:19:13 ---Mehhhh....Hör ni inte att detta är Uriah Heep???
Ken Hensley och Mick Box i en box... :blink: :D
Har lite svårt att få till Shuffletakten,men nja.. Det balla ur lite på slutet. :lol:
[mp3=200,20,0,center]http://bjurtman.se/Brodbak.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
Allan Parson! Bra som f......n!
/Mein
Mein:
--- Citat från: MaxB skrivet 25.04.2012, 14:53:38 ---En taffligt försök...
--- Slut citat ---
Om bjurte var Allan så är du Clapton. Najs!!
/Mein
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida