Forum > Demolåtar

JT - undrar hur en gitarr ska spelas till detta

(1/7) > >>

Jay Thomas:
Simpel fråga, hur skulle en gitarr kunna spelas till detta? Jag försökte själv och det lät fruktansvärt helt enkelt men jag är väldigt nyfiken på hur det skulle kunna låta! :) Det finns lite tonkrockar men jag tror det är användbart ändå...

http://soundcloud.com/busstop18/baking-bread/download

MaxB:
Lyssnat men hittar inte något spontant. Var lite svårt att spela till. Skulle behöva mer lyssning men saknar tid.
Men ändå skriver jag i tråden...  :huh:
Hoppas du har en bra dag. Efter många dagars regn kommer solen och hittar på, idag knopparna brista i vår Mälardal.

Jay Thomas:

--- Citat från: MaxB skrivet 24.04.2012, 11:37:26 ---Lyssnat men hittar inte något spontant. Var lite svårt att spela till. Skulle behöva mer lyssning men saknar tid.
Hoppas du har en bra dag. Efter många dagars regn kommer solen och hittar på, idag knopparna brista i vår Mälardal.

--- Slut citat ---

Om du, som är en fena på att Rusta din elplanka, tycker att det är marigt, då är det nog det och att veta det är ju guld värt! :)

MaxB:

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 24.04.2012, 11:57:34 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 24.04.2012, 11:37:26 ---Lyssnat men hittar inte något spontant. Var lite svårt att spela till. Skulle behöva mer lyssning men saknar tid.

--- Slut citat ---

Om du, som är en fena på att Rusta din elplanka, tycker att det är marigt, då är det nog det och att veta det är ju guld värt! :)

--- Slut citat ---

There you go, man. Tnx

Ola:
hmmmm ja, vilken färg har en bil ? det går att lägga så många olika varianter,
men den jag tror du är ute efter är en traditionell lite skitig blues gurka,
men funk eller plock eller bara tunga metal accord eller en blandning av alltihop fungerar säkert med, :D
tycker du ska städa upp lite i basliret så blir det bättre

rock on  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion