Forum > Demolåtar
Cykeln - Den första Tofsvipan! (v3)
Asti:
Sköna, vilsamma tongångar, men jag hade nog föredragit ett piano eller möjligen stråkar i stället för syntflöjten!
/Asti t.f. föredragshållare
cykeln:
--- Citat från: Asti skrivet 04.03.2012, 19:27:26 ---Sköna, vilsamma tongångar, men jag hade nog föredragit ett piano eller möjligen stråkar i stället för syntflöjten!
--- Slut citat ---
Kul, jag tyckte också att det var lite vårsamt villika gångar.
Jag är ju synthallergiker så jag är bekymrad - jag tycker nämligen inte att det låter så syntigt om den flöjten
men jag tror ju på er förstås så något fel har jag nog på öronen.
Provade piano först faktiskt men dessvärre har jag bara synthpiano (förutom det riktiga då, men det vill jag inte bära ner)
och jag kan säga att det lät inte bra (heller)
Asti:
--- Citat från: cykeln skrivet 04.03.2012, 20:38:47 ---
--- Citat från: Asti skrivet 04.03.2012, 19:27:26 ---Sköna, vilsamma tongångar, men jag hade nog föredragit ett piano eller möjligen stråkar i stället för syntflöjten!
--- Slut citat ---
Kul, jag tyckte också att det var lite vårsamt villika gångar.
Jag är ju synthallergiker så jag är bekymrad - jag tycker nämligen inte att det låter så syntigt om den flöjten
men jag tror ju på er förstås så något fel har jag nog på öronen.
Provade piano först faktiskt men dessvärre har jag bara synthpiano (förutom det riktiga då, men det vill jag inte bära ner)
och jag kan säga att det lät inte bra (heller)
--- Slut citat ---
Du har ingen riktig flöjt som är lätt att bära? :)
/Asti t.f. flyttkarl
Eddi:
Jag har enklare att "köpa" synthflöjten än basen som ju är rätt så drivande tror det räcker med att EQ:a lite så blir det mer vilsamt - i övrigt så är det en skön vårlik visa.
HasseFX:
Vackert stycke :wub: men gärna annat "kompinstrument", kanske ett softare basljud? Flöjten låter mellotron - kan fungera utmärkt i sammanhanget :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida