Forum > Demolåtar

Light Head - 10-bit love

<< < (2/4) > >>

Jay Thomas:
Har spelat in lite ambient skärgårdsgura, undrar bara hur och var du vill ha inspelningen?

Gurano:
Kul och spännande att höra allas guratolkningar tycker jag.
Det blev rätt olika insatser på LH´s låt. Undra hur/vad LH hade tänkt för slags gura? :D

/Gurano

Jocke:

--- Citat från: Gurano skrivet 20.02.2012, 10:58:40 ---Kul och spännande att höra allas guratolkningar tycker jag.
Det blev rätt olika insatser på LH´s låt. Undra hur/vad LH hade tänkt för slags gura? :D

/Gurano

--- Slut citat ---

Visst är det kul! Tycker att det går att finna en plats för allas idéer men det är ju inte min låt så vi får väl se vad kompositören hittar på! :)

Light Head:
Jepp, vi får se vad som händer. Skall nu bara invänta de sista, i vilket fall de jag vet är på väg in. Sedan bir det till att ta sig en whiskey och fundera.

Det finns ju tankar på sång, i vilket fall ordlös. Är det någon om har ngt bra tips på bra samplade röster? Typ JM Jarre's kanske?

MaxB:

--- Citat från: Light Head skrivet 20.02.2012, 11:24:40 ---Jepp, vi får se vad som händer. Skall nu bara invänta de sista, i vilket fall de jag vet är på väg in. Sedan bir det till att ta sig en whiskey och fundera.

Det finns ju tankar på sång, i vilket fall ordlös. Är det någon om har ngt bra tips på bra samplade röster? Typ JM Jarre's kanske?

--- Slut citat ---

Du borde leja lika många sångare/sångerskor som gitarrister till ditt projekt!  B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion