Forum > Demolåtar

Light Head - 10-bit love

<< < (3/4) > >>

Harmonica mike:
Okej..

Det här tar ju ett tag att lyssna igenom..Återkommer för sågning :)

Mike

Eddi:
Dom är nog inte upplagda för sågning - jag tror meningen är att LH ska sätta ihop EN låt med lite av varje från förslagen.

Dividend:
Efter featuring står det den som mixat, eller vad?

Lyssnat igenom alla nu och tycker att Eddis bitvis är strålande, de delar som inte är det (t ex inledningen) bör ersättas av guranos. :D Fuzzbub håller bra också, bör ha ett eget parti och Jockes har jag lite svårt för till att börja med. (Hörde den igår (?) och då funkade den bättre, så det hela beror nog på vad man väljer att betona.)

Själv tycker jag "action", låten ska vara belamrad med dist och rik på händelser och idéer :)

Light Head:

--- Citat från: Eddi skrivet 20.02.2012, 18:40:53 ---Dom är nog inte upplagda för sågning - jag tror meningen är att LH ska sätta ihop EN låt med lite av varje från förslagen.

--- Slut citat ---

Det är än så länge helt öppet, det kan vara bra med lite sågning för att kunna fila på respektive variant,, sedan skall jag göra ett tappert försök att hantera samliga..

--- Citat från: Dividend skrivet 20.02.2012, 18:52:11 ---Efter featuring står det den som mixat, eller vad?

Lyssnat igenom alla nu och tycker att Eddis bitvis är strålande, de delar som inte är det (t ex inledningen) bör ersättas av guranos. :D Fuzzbub håller bra också, bör ha ett eget parti och Jockes har jag lite svårt för till att börja med. (Hörde den igår (?) och då funkade den bättre, så det hela beror nog på vad man väljer att betona.)

Själv tycker jag "action", låten ska vara belamrad med dist och rik på händelser och idéer :)

--- Slut citat ---

Jo det är lite så jag tänkt mig, att försöka knö ihop och använda så mycket som möjligt för att skapa många intryck på kort tid.

Jocke:

--- Citat från: Dividend skrivet 20.02.2012, 18:52:11 ---Efter featuring står det den som mixat, eller vad?

...  Jockes har jag lite svårt för till att börja med. (Hörde den igår (?) och då funkade den bättre, så det hela beror nog på vad man väljer att betona.)

--- Slut citat ---

Vafalls? Jag vill inte göra det svårt för någon!  B)
Ärligt talat har jag bara skickat över en torr acke och överlåtit resten till kompositören...
Tror nog att LH plockar ihop det här bra i sista änden - kul projekt!  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion