Forum > Färdiga produktioner

Bjurte,Marre och JT - Welfare Lullaby

<< < (3/13) > >>

Marruschkka:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.02.2012, 10:40:28 ---Då skall vi se hur det låter:

Mycket bra här Maria,grymt ju! I förra mixen så hördes du knappt men nu ligger du mera rätt i volym.Jag kan inte hitta nåt att såga,diggade då jag lyssnade.

Coolt riff som blev till en cool rock rökare.Bra lirat och bra mixat Bjurte.KR topp 5 rock helt klart.

5 rocks av 5 klippor alltså.

Mike

--- Slut citat ---

Men snälla rara du, vilken fin eloge, blir riktigt stolt här Micael, vi får ta åt oss av detta alla 3 :wub:

Bjurtes musik är så medryckande och melodiös, så då blir det lätt att sjunga :)

--- Citat från: Jocke skrivet 16.02.2012, 11:31:11 ---Jättebra! :) Tror det går att locka fram en mycket personlig och intressant karaktär ur din röst om man pysslar lite - men det är ju ofta svårt att höra själv - man är ju så van vid sin röst... Låt och arr, som sagt, kanon - kanske kan någon med 2 öron ge ett handtag för att skapa lite mer liv i ljudbilden. Små detaljer egentligen men det som skulle lyfta låten från en 4 till en femma! :)

--- Slut citat ---

Tack Jocke, nu är det ju inte jag som mixar, jag tycker nog Bjurte har tagit fasta på karaktären av min röst, (han kan den väl, och har mixat den många gånger).
Vi får se om det är nån mer som tycker att rösten ska plockas med något mer. Men jag är i alla fall nöjd :)

Tjohej!

/Marre

Jocke:
Det är inte alls dåligt - långt därifrån :) Tyckte mig höra en speciell karaktär på några ställen och tyckte det kunde varit intressant att lyfta fram den!

Marruschkka:
Jocke: Neeej..jag blir jätteglad att du bryr dej, tack för det, det värmer bara :wub:

/Marre

Jocke:
Klart jag gör - många här är så duktiga att jag själv känner mig hedrad av sällskapet! :)

bjurte:
Tack för Riffet JT!! :)
Är ju lite svårflirtad nuförtiden när det kommer till sammarbeten,har så mycket jag vill och så lite tid.. :(
Och just nu är det egna viktigast(Ni som känner mig lite vet varför..) Men är det något som får mig att tända till så djäää.. blir det fart på Gubben.. :D

Div: Death och Thrash  Låter livsfarligt.. :unsure: lugn och fiin....
Mike: 5 Stenar ??? Jo man tackar...
Jocke: Jo jag förstår vad du menar,tänk om man kunde sitta med vid alla tagningar och peta i fraseringar och ord...
Men så funkar det ju inte riktigt med Internetsammarbeten..sen vill jag oxo att dom medverkande ska 'få sätta sin egen prägel' så man inte sitter som en Envåldshärskande Demonproducent...
Har jag glömt någon ??
Marre förstås,men hon har redan all min kärlek... TACK!! :wub:
Just det Maxen oxo..Tack..
Göran..Tack för handfasta tips,och liite spännande är den väl ??? :lol:
Med sitt Tuffa Purple aktiga riff Marres lena stämma och Popmelodiska refräng och nu sitt Psykadelika solo... Rena 'Kinderägget' juu :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion