Forum > Färdiga produktioner
Djonas, Åsa & equality - Kom tillbaka
cykeln:
Strålande!
Klar och vacker som en fjällbäck.
Från första takten hör man att det är din låt
Tycker att instrumentering är helt rätt
En understämma som Rattle nämner kan nog vara något att testa
Åsa :wub: låter här på några ställen som Kajsastina Åkerström
djonas:
Eq - du har ett mail med lite licks! :)
equality:
--- Citat från: djonas skrivet 26.02.2012, 22:35:44 ---Eq - du har ett mail med lite licks! :)
--- Slut citat ---
Tack djonas! Mixat in dessa nu! :ph34r:
Oförlåtligt sent svar även till cykeln: Jättetack! Understämma om ett år ca med min takt numera... :o :rolleyes:
MaxB:
--- Citat från: equality skrivet 08.07.2012, 23:41:54 ---
--- Citat från: djonas skrivet 26.02.2012, 22:35:44 ---Eq - du har ett mail med lite licks! :)
--- Slut citat ---
Oförlåtligt sent svar även till cykeln: Jättetack! Understämma om ett år ca med min takt numera... :o :rolleyes:
--- Slut citat ---
Ok kul att djonas kommer in med licks. Tänka sig så musiken prioriteras ner i det här livet. Jag antecknar i kalendern att jag ska lyssna om några månader! :lol:
equality:
--- Citat från: MaxB skrivet 09.07.2012, 00:49:37 ---
--- Citat från: equality skrivet 08.07.2012, 23:41:54 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Ok kul att djonas kommer in med licks. Tänka sig så musiken prioriteras ner i det här livet. Jag antecknar i kalendern att jag ska lyssna om några månader! :lol:
--- Slut citat ---
Egentligen inte så nerprioriterat men tid har verkligen saknats. Bättre nu under den (regniga) semestern. Välkommen om några månader då!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida