Forum > Färdiga produktioner

Its Tru-perowitch

<< < (6/7) > >>

Clemens:

--- Citat från: PEROWITCH skrivet 13.01.2012, 23:09:32 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 13.01.2012, 22:43:16 ---Ja.. får nog hålla med Jonnerstone..tycker den drar åt lite olika håll. Pianot hänger för mycket, tonerna alltså. Pianot låter lite väl mycket "midi". Men det finns en stämning i låten som jag gillar..dock är jag inte överförtjust i delayet på sången, kan ju va kul här å där, men nu för mycket tycker jag..snyggt gjort hur som helst!   :)

--- Slut citat ---
Tack clemens vart tvungen å kolla hur jag spelade pianot men visst de e midi spelat men ej kvantat men vist man kan ju dra in det på en audio fil å få det lite rundare.Tonerna kanske hänger kvar för jag lagt på en spreed det kan du bättre än jag tack för tycken allt e spelat för utom den samplade sången som e ett gäng folk  som e orginal kanske med lite delay hihi

--- Slut citat ---
Nä...var kanske otydlig, menade mer själva soundet, lite GM sådär  :) tyckte även att det var för mycket sustain, så tonerna gled in i varandra lite här å där...annars tycker jag du gör grymt intressanta låtar! 

PEROWITCH:

--- Citat från: Clemens skrivet 14.01.2012, 17:08:02 ---
--- Citat från: PEROWITCH skrivet 13.01.2012, 23:09:32 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 13.01.2012, 22:43:16 ---Ja.. får nog hålla med Jonnerstone..tycker den drar åt lite olika håll. Pianot hänger för mycket, tonerna alltså. Pianot låter lite väl mycket "midi". Men det finns en stämning i låten som jag gillar..dock är jag inte överförtjust i delayet på sången, kan ju va kul här å där, men nu för mycket tycker jag..snyggt gjort hur som helst!   :)

--- Slut citat ---
Tack clemens vart tvungen å kolla hur jag spelade pianot men visst de e midi spelat men ej kvantat men vist man kan ju dra in det på en audio fil å få det lite rundare.Tonerna kanske hänger kvar för jag lagt på en spreed det kan du bättre än jag tack för tycken allt e spelat för utom den samplade sången som e ett gäng folk  som e orginal kanske med lite delay hihi

--- Slut citat ---
Nä...var kanske otydlig, menade mer själva soundet, lite GM sådär  :) tyckte även att det var för mycket sustain, så tonerna gled in i varandra lite här å där...annars tycker jag du gör grymt intressanta låtar! 

--- Slut citat ---
Tack clemens problemet jag har är oftast mixningen låter ofta  gammalt enl mej själv men men säger som qincy Jones nästa projekt blir det bästa hihi

PEROWITCH:

--- Citat från: Eddi skrivet 13.01.2012, 22:48:33 ---Jag tycker det här är jäkligt ballt snyggt med aukustiska guran mitt i alltihop - visst man kan ju tänka sig att ha alla mörjliga effekter hår och var men grunden är super.

--- Slut citat ---
Kul Eddie att du gillar det

hogge:
Som glad amatör få Du ta mitt utlåtande med en nypa salt.. Men tvärtemot vad proffsen säger så gillar jag pianot sketamycket... Men så är jag ju också en "sucker" för det enkla och i mina egna låtar genomsyras ju också av detta..
Vet inte vem/vilka som sjunger - men dom gör det riktigt - RIKTIGT - bra.. Låter grymt skönt enligt mig detta ....

PEROWITCH:

--- Citat från: hogge skrivet 22.01.2012, 00:40:04 ---Som glad amatör få Du ta mitt utlåtande med en nypa salt.. Men tvärtemot vad proffsen säger så gillar jag pianot sketamycket... Men så är jag ju också en "sucker" för det enkla och i mina egna låtar genomsyras ju också av detta..
Vet inte vem/vilka som sjunger - men dom gör det riktigt - RIKTIGT - bra.. Låter grymt skönt enligt mig detta ....

--- Slut citat ---
Tack Hogge tyvärr är väl det det ända som ej spelas rösterna har jag smplat men tycker själv låten e cool annars tack för tycken

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion