Forum > Demolåtar

Light Head - Binary control

<< < (5/6) > >>

Gurano:
Någon mer som har synpunkter/tankar på min orotodoxa kram med Electronican? LH har nog ännu inte hört detta, så passa på att såga mina taffliga försök på guran :)

Ha de
Gurano

[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_BinaryControl.mp3[/mp3]

Light Head:
Mums! Blir ju så där härligt inspirerad, vill direkt fortsätta jobba med låten! Det är ju ett gott betyg. :-)

equality:
Jättebra men är det inte data-animerat? Nejrå, skämtar bara. Härligt att liksom drunkna i arpeggiona. Snyggt. Gurano-studs-guran passar bra, kanske in tidigare med mer variation i harmisarna? 

Light Head:
Min tanke oxo, in lite tidigare.. kan du kolla på det?

Gurano:

--- Citat från: Light Head skrivet 18.02.2012, 18:22:19 ---Mums! Blir ju så där härligt inspirerad, vill direkt fortsätta jobba med låten! Det är ju ett gott betyg. :-)

--- Slut citat ---
Hehe kul att höra!

--- Citat från: equality skrivet 18.02.2012, 18:35:04 ---Jättebra men är det inte data-animerat? Nejrå, skämtar bara. Härligt att liksom drunkna i arpeggiona. Snyggt. Gurano-studs-guran passar bra, kanske in tidigare med mer variation i harmisarna? 

--- Slut citat ---
Tja någon studsgura är det inte - bara en distad gura med lite reverb och mitt pickplock.Kul att du gillar

--- Citat från: Light Head skrivet 18.02.2012, 19:00:47 ---Min tanke oxo, in lite tidigare.. kan du kolla på det?

--- Slut citat ---
Visst kan det slängas in tidigare - vill du att det ska vara samma slingor (i så fall klippa å klistra) eller ska det vara nåt nytt/annat oxå (i så fall spela in mera nytt)? Säg till hur du tänker så anpassar jag efter bästa förmåga! Men det borde inte vara för mycket gura för då tar det över ditt goa synthdriv tycker jag!

Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion