Forum > Färdiga produktioner
Dividend, Asti, Marre - Följ mig längs vägen
Asti:
--- Citat från: pxm skrivet 17.01.2012, 22:10:26 ---Det som slog mig mest i den här är den starka texten som jag finner mycket bra.
Fina insatser överlag.
mvh
--- Slut citat ---
Det gläder mig att höra! :)
/Asti t.f. glädjepojke
Dividend:
Skrıver ett snabbsvar harç Tyvarr ınga alfabetanska prıckbokstaver sa nı far fundera lıte ınnan nı laser.
pxm: Texten ar grymt tankvard och passande. Som en dıkt av Transtromer. Jag tycker ınte den ar dyster. Kul att du gıllade alla ınsatser. Den har far val flyttas tıll fardıga nar och om jag kommer tıllbaka :)
Rattlesnake: Rolıgt att du gıllar cellon. Den ar LASS sa en del saker tıll kan goras for realısmen. Fast jag tror den funkar sa har.
Marklıgt att skrıva texter utan att kunna anvanda komma. Blır lıte avhugget. :)
Dividend:
Jag svarade inte ett par av er andra, men flyttar nu över den här till färdiga och passar på att svara. :) Tack för alla råd och lyssnanden på den här!
--- Citat från: Eddi skrivet 14.01.2012, 13:29:50 ---Jösses så snabbt marscherat senast jag var inne på den här fanns några fina pianotoner. Nu är det plötsligt en hel låt med härlig text, sjung och melodi. Bra jobbat alla
--- Slut citat ---
Kul. Tack för din lyssning och återkomst! :)
--- Citat från: MaxB skrivet 14.01.2012, 14:45:21 ---Vilken överraskning. Från ett genialiskt frö till sådd. Det är vackert i guds natur nu!
Undrar varför den fortfarande ligger under: Demoforumet» Halvfärdiga demon»
--- Slut citat ---
Ska flytta asap! Tack för uppmuntrande ord och kul att få genialiskt överraska dig! :)
--- Citat från: Clemens skrivet 15.01.2012, 11:49:51 ---Vacker och vedmodig! snyggt samarbete, mycket bra! :)
--- Slut citat ---
Tack!
--- Citat från: bjurte skrivet 16.01.2012, 06:47:53 ---Tvi vale,va vackert.. ;)
Bravo.
--- Slut citat ---
Tack! :)
Larsson:
finfin truddelutt.. bra jobbat av alla inblandade!
kul med multicolabs! :wub:
/Larsson
Marruschkka:
--- Citat från: pxm skrivet 17.01.2012, 22:10:26 ---Det som slog mig mest i den här är den starka texten som jag finner mycket bra.
Fina insatser överlag.
mvh
--- Slut citat ---
Underbar text, håller med :)
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 17.01.2012, 23:59:24 ---Skitbra, gillar verkligen denna. Visst är sången, texten, stämmorna och gitarren bra, men jag gillar ändå den anspråkslösa och känsliga cellon bäst.
--- Slut citat ---
Cellon ja... :wub: Tack Roger, det är en fin låt det här.
--- Citat från: Larsson skrivet 21.01.2012, 22:12:26 ---finfin truddelutt.. bra jobbat av alla inblandade!
kul med multicolabs! :wub:
/Larsson
--- Slut citat ---
Larsson...blir så glad när du skriver, tack, din musikalitet är oomtvistad, tack :wub:
Vi jobbar vidare..och dej vill man gärna ha inblandad i alla projekt, det vet du ju..tjohou :) ;)
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida