Forum > Färdiga produktioner
Dividend, Asti, Marre - Följ mig längs vägen
Asti:
Tack Bjurte och Clemens!
Vi (Per, Marre och jag) har nu planerat in en landsomfattande turné i sommar, som ska heta "Det stora vemodet",
där vi framför sorgsna visor till playback. Ev kommer vi också att göra en dubbelföreställning i Roskilde om vi får igenom våra krav
på fri antidepressionsmedicin till alla i publiken. Vi kommer att uppträda under namnet "Allt suger".
En CD "Jämmer & elände" med 5-6 låtar (total speltid ca 10 minuter) kommer senare i höst.
En förfrågan har inkommit att vi ska medverka i höstens omgång av TV-serien "Så mycket värre"....
Det har hänt mycket sedan vi publicerade detta colab och jag är mycket pessimistisk inför framtiden....
/Asti t.f. talisman
Dividend:
Haha. Marıa och jag sıtter har ı Istanbul och turnen har borjat!
Vı saknar vor gıtarrıst :D
Marruschkka:
--- Citat från: Asti skrivet 17.01.2012, 10:21:47 ---Tack Bjurte och Clemens!
Vi (Per, Marre och jag) har nu planerat in en landsomfattande turné i sommar, som ska heta "Det stora vemodet",
där vi framför sorgsna visor till playback. Ev kommer vi också att göra en dubbelföreställning i Roskilde om vi får igenom våra krav
på fri antidepressionsmedicin till alla i publiken. Vi kommer att uppträda under namnet "Allt suger".
En CD "Jämmer & elände" med 5-6 låtar (total speltid ca 10 minuter) kommer senare i höst.
En förfrågan har inkommit att vi ska medverka i höstens omgång av TV-serien "Så mycket värre"....
Det har hänt mycket sedan vi publicerade detta colab och jag är mycket pessimistisk inför framtiden....
/Asti t.f. talisman
--- Slut citat ---
Tıradernas host nalkas (sorry, ınga prıckar fınns har), vı kan ju alltıd fordystra en hel kvall med vara sorglıga budskap och deprımerade meddelanden-men det kan ju fınnas en och en annan som kan tıllskansa sıg var morka vısıon...got the message? :rolleyes:
Tack Astı for dıtt renande ınlagg, tack oxa Bjurte och Clemens, MaxB, Eddı samt H.M for balsamıska ord :wub:
/Marre
pxm:
Det som slog mig mest i den här är den starka texten som jag finner mycket bra.
Fina insatser överlag.
mvh
Rattlesnake:
Skitbra, gillar verkligen denna. Visst är sången, texten, stämmorna och gitarren bra, men jag gillar ändå den anspråkslösa och känsliga cellon bäst.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida