Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Floden (pianotrio-stycke 5)

<< < (4/7) > >>

Asti:
Börjar stillsamt på Jan Johansson manér och slutar lekfullt som george Riedels barnvisor!  :)
Vackert, finstämt och njutbart! (som vanligt)
Har inget att anmärka på.
/Asti

Marruschkka:
Mästerligt :wub:

De här korta spiccatona från stråkarna... lyfter allt till en hööög dimension..sustainen i början förbättrade oxå, som jag skrev tidigare.

Helt fantastisk melodi här som gör mej lycklig :D

Det bästa du har gjort i dalkulle-genren. Yess!!

/Marre

Dividend:

--- Citat från: Asti skrivet 22.12.2011, 19:13:21 ---Börjar stillsamt på Jan Johansson manér och slutar lekfullt som george Riedels barnvisor!  :)
Vackert, finstämt och njutbart! (som vanligt)
Har inget att anmärka på.

--- Slut citat ---

Måste kolla upp Georg Riedel och vad han har skapat. Vet att han spelade på Jan johanssons "Jazz på svenska/ryska"

Vad är att rekommendera med honom? Ska googla lite :)

TACK, för den känsla av bekräftelse jag erfar av dina skriverier, Asti (och er andra ockå) :D :D :D

Svarar er andra senare! Nu ska jag komponera vidare på några andra stycken :)

Light Head:
Det är bra! Men är förkyld och hör illa, är febrig och trött,, så jag får lyssna lite mer i morgon...

Dividend:
Jag funderar att förlänga det "hoppiga"/lekfulla slutet -som asti kallade det - med 16 takter eller så...

--- Citat från: Marruschkka skrivet 22.12.2011, 19:25:51 ---Mästerligt :wub:
De här korta spiccatona från stråkarna... lyfter allt till en hööög dimension..sustainen i början förbättrade oxå, som jag skrev tidigare.
Helt fantastisk melodi här som gör mej lycklig :D
Det bästa du har gjort i dalkulle-genren. Yess!!

--- Slut citat ---

Mästaren hava gjort sitt bästa i dalkulle-genren  B) Bra betyg det!  :ph34r: (rodnande smiley)  :wub:
Vet inte, men jag gillar nog Tisteln bättre :D
Men trevligt att du blir lycklig av den! :) Tack för uppmuntran!

--- Citat från: Light Head skrivet 22.12.2011, 21:38:52 ---Det är bra! Men är förkyld och hör illa, är febrig och trött,, så jag får lyssna lite mer i morgon...

--- Slut citat ---

Kul att det låter bra! :)
Återkom gärna med analyser imorgon eller annan dag ;)

Tack till er båda för tid och lyssning!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion