Forum > Färdiga produktioner
Dividend - Floden (pianotrio-stycke 5)
Asti:
Börjar stillsamt på Jan Johansson manér och slutar lekfullt som george Riedels barnvisor! :)
Vackert, finstämt och njutbart! (som vanligt)
Har inget att anmärka på.
/Asti
Marruschkka:
Mästerligt :wub:
De här korta spiccatona från stråkarna... lyfter allt till en hööög dimension..sustainen i början förbättrade oxå, som jag skrev tidigare.
Helt fantastisk melodi här som gör mej lycklig :D
Det bästa du har gjort i dalkulle-genren. Yess!!
/Marre
Dividend:
--- Citat från: Asti skrivet 22.12.2011, 19:13:21 ---Börjar stillsamt på Jan Johansson manér och slutar lekfullt som george Riedels barnvisor! :)
Vackert, finstämt och njutbart! (som vanligt)
Har inget att anmärka på.
--- Slut citat ---
Måste kolla upp Georg Riedel och vad han har skapat. Vet att han spelade på Jan johanssons "Jazz på svenska/ryska"
Vad är att rekommendera med honom? Ska googla lite :)
TACK, för den känsla av bekräftelse jag erfar av dina skriverier, Asti (och er andra ockå) :D :D :D
Svarar er andra senare! Nu ska jag komponera vidare på några andra stycken :)
Light Head:
Det är bra! Men är förkyld och hör illa, är febrig och trött,, så jag får lyssna lite mer i morgon...
Dividend:
Jag funderar att förlänga det "hoppiga"/lekfulla slutet -som asti kallade det - med 16 takter eller så...
--- Citat från: Marruschkka skrivet 22.12.2011, 19:25:51 ---Mästerligt :wub:
De här korta spiccatona från stråkarna... lyfter allt till en hööög dimension..sustainen i början förbättrade oxå, som jag skrev tidigare.
Helt fantastisk melodi här som gör mej lycklig :D
Det bästa du har gjort i dalkulle-genren. Yess!!
--- Slut citat ---
Mästaren hava gjort sitt bästa i dalkulle-genren B) Bra betyg det! :ph34r: (rodnande smiley) :wub:
Vet inte, men jag gillar nog Tisteln bättre :D
Men trevligt att du blir lycklig av den! :) Tack för uppmuntran!
--- Citat från: Light Head skrivet 22.12.2011, 21:38:52 ---Det är bra! Men är förkyld och hör illa, är febrig och trött,, så jag får lyssna lite mer i morgon...
--- Slut citat ---
Kul att det låter bra! :)
Återkom gärna med analyser imorgon eller annan dag ;)
Tack till er båda för tid och lyssning!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida