Forum > Färdiga produktioner

Harmonica mike - Voice of an angel

<< < (8/12) > >>

Harmonica mike:
Eq: japp Stajo och jag lirar på denna.. Han fick ta det mariga,skojar bara.. Jag hade idé torka och han löste biffen galant. Kul att du gillar denna,kanske den bästa tycker min omgivning och jag. Lite hårt mastrad och lite för mycket samtidigt som går,en uppstädning i mixen och liret kommer att göra underverk.
Bara jag hittar igen filerna..hå hå ja ja.. Mvh Micael

Wernborg:

--- Citat från: equality skrivet 22.08.2008, 16:32:04 ---Wernis på gura förstås?
--- Slut citat ---

Dagsens sanning.  :D

Harmonica mike:
Ja,så är det. Wernis på elgura. Josse på ackegura,och munspels lirarn på sång å syntbas å trummor.. Ingen nämnd,ingen glömd..
En grym helhet som bildade detta alster.. Till Wernis: Vad tror du om en acke version av denna? Sparsamt arrat och mycket känsla.. Vill du lira in guran så vi får höra hur det kan låta? Bara sång och gitarr.. Har en sådan version då jag skrev låten i spanien för 2 år sedan..
Vore kul att höra,mitt gura lir stinker lite - annars hade jag gjort det själv..
MVH MICAEL

Altsax:
Vilken underbar låt!   :wub:  Jag får Michael Kiwanuka "I'm getting ready" känsla.
Med tanke på titeln så passar Voice of an Angel, väldigt väl in på samma platta som oh lord, i'm getting ready to believe.

Tack!

Harmonica mike:

--- Citat från: JosefOhlmerAltsax skrivet 28.01.2013, 14:13:11 ---Vilken underbar låt!   :wub:  Jag får Michael Kiwanuka "I'm getting ready" känsla.
Med tanke på titeln så passar Voice of an Angel, väldigt väl in på samma platta som oh lord, i'm getting ready to believe.

Tack!

--- Slut citat ---

Åhh tack Josef. Ja denna var det ett tag sedan nån kommenterade 4,5 år  :) Jo det är en fin låt med ett bakomliggande budskap som jag inte delat med mig av då jag skrev den här.Vissa tolkar lite religöst men så är inte fallet.Bäst är ju om man har sin egen uppfattning när man lyssnar..Många bäckar blev det i denna och vi fick ihop det bra.

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion