Forum > Färdiga produktioner

Harmonica mike - Voice of an angel

<< < (6/12) > >>

Wernborg:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 21.08.2008, 07:56:00 ---Ett par hundra wave filer,så jag har ett mastodont jobb för att hitta de rätta.Hå hå ja ja..

--- Slut citat ---

Dags att börja spara varje låt i separat folder kanske....  ;)

Harmonica mike:

--- Citat från: Wernborg skrivet 21.08.2008, 12:45:38 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 21.08.2008, 07:56:00 ---Ett par hundra wave filer,så jag har ett mastodont jobb för att hitta de rätta.Hå hå ja ja..

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Jo,bara jag visste hur man gör..Nu hamnar alla wave filer i samma mapp,och den blir ju inte mindre,,
Tipsa mig gärna Stefan för undvikande av samma problem vid nästa "krasch"..

Mvh
Micael

oceanmusic:
Vad kör du för program?
Jag kör Cubase 4 och har samtliga projekt i separata mappar. Möjligen att jag kommer att se till att vattenljud och allmänna samplingar ligger i samma mapp i fortsättningen men annars är det som sagt separata för varje nytt projekt. Hade en stor flytt via "save to new folder" (?) häromveckan och det behövdes verkligen.  ;)

Wernborg:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 22.08.2008, 09:19:48 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 21.08.2008, 12:45:38 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Jo,bara jag visste hur man gör..Nu hamnar alla wave filer i samma mapp,och den blir ju inte mindre,,
Tipsa mig gärna Stefan för undvikande av samma problem vid nästa "krasch"..

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

När du påbörjar ett nytt projekt börjar du med att spara. Välj att skapa en ny katalog bara så är saken biff.

MaxB:
Lyssnade idag på lunchen och n uvar det inte så pumpande som jag upplevde den sist. Jag tror Van Morrison skulle vilja låna den här låten av dig. Han skulle också gilla att sjunga den.

Du gör sången skitbra!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion