Forum > Demolåtar
Dividend - Myran (pianokvartett 4)
Dividend:
Vad tänker du på för musik när du säger "sådan här musik"? Tack för lyssningen!
Svarar er andra sen.
Jocke:
--- Citat från: Dividend skrivet 15.05.2013, 12:45:47 ---Vad tänker du på för musik när du säger "sådan här musik"? Tack för lyssningen!
Svarar er andra sen.
--- Slut citat ---
Sådan här musik där jag har svårt att hitta den röda tråden... men det ligger ju hos mig...^^ Är antagligen bara ovan... ;)
Boxcutter:
Väldigt snyggt! Återigen måste jag säga att det känns som att du ständigt förbättras. Det här var väldigt behagligt att lyssna på. Det låter mycket autentiskt och om jag tidigare har sagt att vissa av dina stycken låter "improviserade" så tycker jag att det här känns mycket mer strukturerat och kanske mer genomtänkt.
Extremt mjukt och behagligt pianoljud (man blir avundsjuk) som går väl ihop med den väldigt klara klangen från alla instrument, mycket EQande och meckande?
Du har verkligen lyckats med alla dessa expressionkurvor den här gången också :)
Dividend:
JAg vet inte om jag nånsin gjorrt ett hafsigt stycke, men kanske när jag har haft bråttom. Det mesta jag gjort har varit strukturerat. alltid. Du har väl haft oturen att lyssna på några av mina dåliga demos :D
Tack för dina tankar!
Boxcutter:
Säkert bara jag som inte kan musik nog för att förstå vissa strukturer. Hur som helst, enligt mig går du i alla fall åt rätt håll!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida