Forum > Demolåtar

Dividend - Myran (pianokvartett 4)

<< < (11/14) > >>

Marruschkka:
Övergångarna funkar så fint :P

Komplett detta stycke som sparats ^_^

/Marre

Dividend:

--- Citat från: SYNTH skrivet 13.05.2013, 22:07:42 ---Vad vackert musikstycke Per du har fått till, du är duktig på att komponera musik. :)

--- Slut citat ---

Tack Peo! :) Roligt att du tycker det var vackert!

--- Citat från: Marruschkka skrivet 14.05.2013, 19:17:09 ---Övergångarna funkar så fint :P

Komplett detta stycke som sparats ^_^

/Marre

--- Slut citat ---

Det är nåt med flerstämmigheten som är skruvat på ett ställe, men laissez faire :D Det får vara som det är nu för ett tag framåt!

Kul att du gillade!

--- Citat från: Leif skrivet 14.05.2013, 12:35:22 ---Tjena Per!

Detta är så jäkla vackert! Låter väldigt genomtänkt och detaljrikt. Jag kan bara höra att den nu är fulländad.
Har lyssnat ett antal gånger på den och det finns fortfarande nya detaljer att upptäcka.

Mycket bra, Per!

--- Slut citat ---
TACK! Jäkligt vackert, är ett omdöme jag ska minnas :D (själv tycker jag det låter mediokert efter tusentals lyssningar. ;)

Tack till alla tre för lyssning och tyck!

bjurte:
Ohh.. vilken skön musik att starta morgonen med, tillsammans med en nybryggd kopp kaffe..
Tycker att du verkligen fått till 'flowet' här, bra och trovärdigt sound och som föregående talare sa, mycket detaljer att
njuta av och upptäcka.. 

Asti:
Vad underbart att det finns sådan här musik att skölja bort gårdagskvällens statiska och
klichéartade schlagermusik med! Jag glömmer nästan bort min onda rygg för en stund!  :)
Tycker absolut det känns som en helhet. Vacker, böljande, rofylld musik. Superbra!
/Asti

Jocke:
I vanlig ordning har jag lite svårt att få grepp om sådan här musik... Det låter fint och varierat och jag kan bara hålla med föregående talare och konstatera att den i min värld inte är ett dugg förutsägbar! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion