Forum > Demolåtar

Gurano & Harmonica Mike - Oortodox blues

<< < (3/3)

Ola:
halloy låter riktigt  ball det här

tycker du ska arra lite.
lite för långt blipp blopp synt i början, skönt när den försvinner.
gillar när det blir solo parti, efter gitarr och munspels solot tycker jag du kan ta in Harmonica Mikes sång i ett break och köra  med bara sång och kagge sedan solo igen och in med blipp blopp och fade eller break. o btw lite för stark virvel nu, annars ball ljudbild.

Mvh Ola

equality:
Skitbra! Väl mycke filter på Mickes röst annars helgjutet. Tänk att få uppleva detta live i Gula Villan!?  :rolleyes: :)

MaxB:
Hoppas på ny verre med HM-sång utan kakburk.

Jay Thomas:
Damn! Säger jag bara. :) Det mesta sitter som en fiskesmäck men även jag har svårt för graden av burk. Lite burkaktigt skulle kunna fungera men i mina öron var det lite för mycket, tar udden av Mike's underbara sång.  :huh:

Gurano:

--- Citat från: Ola skrivet 11.12.2011, 23:09:27 ---halloy låter riktigt  ball det här
tycker du ska arra lite.
lite för långt blipp blopp synt i början, skönt när den försvinner.
gillar när det blir solo parti, efter gitarr och munspels solot tycker jag du kan ta in Harmonica Mikes sång i ett break och köra  med bara sång och kagge sedan solo igen och in med blipp blopp och fade eller break. o btw lite för stark virvel nu, annars ball ljudbild.
Mvh Ola

--- Slut citat ---
Vi får se hur omarrat det blir. Låten har redan nu ett längre parti som är bortklippt. Ska fundera på blippet
Kul att du gillar

--- Citat från: equality skrivet 11.12.2011, 23:15:42 ---Skitbra! Väl mycke filter på Mickes röst annars helgjutet. Tänk att få uppleva detta live i Gula Villan!?  :rolleyes: :)

--- Slut citat ---
Tackar. Vi får se hur sångljudet blir i slutändan ... om vi går vidare med denna. Men den kommer nog aldrig att spelas i Gula.  :ph34r:

--- Citat från: MaxB skrivet 12.12.2011, 07:26:08 ---Hoppas på ny verre med HM-sång utan kakburk.

--- Slut citat ---
Kanske mindre burk, men utan burk blir det inte för det är en stor grej i låten tycker jag

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 12.12.2011, 12:48:44 ---Damn! Säger jag bara. :) Det mesta sitter som en fiskesmäck men även jag har svårt för graden av burk. Lite burkaktigt skulle kunna fungera men i mina öron var det lite för mycket, tar udden av Mike's underbara sång.  :huh:

--- Slut citat ---
Kul att du gillar - ang burk se ovan

Tack för tankar
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion