Forum > Färdiga produktioner

MaxB and Matteman - Samarbete över gränser

<< < (4/12) > >>

Eddi:
Ok såg inte detta innan jag PM:ade dig

Jocke:
Känns lite som en musikalisk status för facebook - "Vad gör du just nu?"  ;)

Någonstans ska man börja. Jag trodde det var 1:a posten men fick börja om hela tiden... haha... Låter bra mycket bättre när jag bläddrat ner en bit! :)

MaxB:
Jag blir knäpp på den banala svenska texten så jag gjorde ett försök att påbörja en text på engelska men den kan nog bli ännu knäppare, får se vad tusan man ska ta sig till.
I första inlägget och senaste med spelaren är det nog samma ver 5, som baserar sig på ackord- och melodi-iden som finns i det länkade youtubeklippet.
Matteman ska också lägga om orgeln i veckan eller till helgen och sen fanns det ny låtidé från honom på g. Får se vad man gör klart här i världen innan man pensionerar sig...

Fuzzbub:
Hehe, påhittig text!  Kul!    Vid "larm" måste ni ju lägga in en kort räka med distgura el. nåt!  :) 
Skulle ni sen få in text som omnämner KR på ett kul sätt har vi en signaturmelodi!    :D 
Bra jobbat!   /JEH

equality:
Trivsamt. Lite postproggigt sound i mina öron. Kul ögonblicksbild med det oväntade besöket som dokumenterades i en låt minsann. På tal om livet på landet blickar jag nu ut på en havsörn som jagar över sjön.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion