Forum > Färdiga produktioner
MaxB and Matteman - Samarbete över gränser
MaxB:
--- Citat från: aROCKER skrivet 04.01.2012, 16:16:23 ---Shit, vad hände, tempot åkte upp och låten vart struttig (religiös)!?
Gillade den långsammare versionen och jag hade definitivt proddat den åt "Stenansiktet"-stuket och verkligen accentuerat elgitarrmelodin i starten på långsamma versionen.
--- Slut citat ---
Hoppsan, struttig var ordet. Ja det går nog att göra flera låtar med ackorden, nu blev den så här - struttig typ.
aROCKER:
--- Citat från: MaxB skrivet 04.01.2012, 23:02:46 ---
--- Citat från: aROCKER skrivet 04.01.2012, 16:16:23 ---Shit, vad hände, tempot åkte upp och låten vart struttig (religiös)!?
Gillade den långsammare versionen och jag hade definitivt proddat den åt "Stenansiktet"-stuket och verkligen accentuerat elgitarrmelodin i starten på långsamma versionen.
--- Slut citat ---
Hoppsan, struttig var ordet. Ja det går nog att göra flera låtar med ackorden, nu blev den så här - struttig typ.
--- Slut citat ---
Struttig, hehe..nja :rolleyes:
Tycker att den mera laidback-versionen var betydligt bättre, vad hände med den, eller drömmer jag...tyckte att det var en sån version när jag klickade på en av alla spelare i denna tråd.
Tempot är viktigt för mig i en låt och detta hamnade liksom ovanför svänggränsen på nåt vis...då känner jag struttighet ^_^
I övrigt en bra låt med bra text.
MaxB:
Jag gillade också den första laidbackversionen. Men nån (eller några?) föreslog ökat tempo och så blev det. Var säkert en trummis som tyckte den skulle gå snabbare... B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida