Forum > Demolåtar
Hogge - "Ljug för mig" (Ny version!)
Kornstad:
Tjohooo, Hogge har hittat hem igen!!
Detta gillar jag skarpt.
Blåset kändes inte som att det hörde hemma här riktigt, men i övrigt är det helrätt i mina öron.
Hogge skola fortsätta på denna väg... ;)
hogge:
--- Citat från: Kornstad skrivet 18.11.2011, 08:30:45 ---Tjohooo, Hogge har hittat hem igen!!
Detta gillar jag skarpt.
Blåset kändes inte som att det hörde hemma här riktigt, men i övrigt är det helrätt i mina öron.
Hogge skola fortsätta på denna väg... ;)
--- Slut citat ---
Tack Kornstad!!
Och jodå - Hoggeboy börjar åtminstone närma sig rätt kvarter igen :lol:
Även om jag tycker att många av "pop-låtarna" var riktigt bra så kände jag mig ändå rätt vilsen där ute i den mörka pop-skogen...
Det här är ju kanske mitt rätta element. Enkla punkriff... :rolleyes:
hogge:
För övrigt
Om man nu gillar blås men inte ens kan hantera en blockflöjt, finns det då någon bra plugg för detta? Någon som inte kostar en förmögenhet (för den kommer ju inte att användas ofta!!).
Eller finns det kanske någon som har en grym plugg och som dessutom kan utföra mirakel med den och som, slutligen, skulle kunna tänka sig att göra en insats för en vän i nöd?
Jocke:
Tror på det där med enkelhet - många gånger gör man det för svårt för sig för att man kan...^^
Har inget tips om någon generellt bra blåsplugg... har byggt blåssektioner på några truddelutter med separata pluggar för trumpet, sax och trombon.
Burnin Sven:
Jag gillart oxå var lite tveksam i början men sen när det drar igång fattar man läget och det blir skitbra hel enkelt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida