Forum > Färdiga produktioner
jonnerstone - House for sale
Ola:
låter ju najs det här :)
nu var det ju inte om mixen du vill ha feed på
men då blir det svårt, då i mitt tycke mixen är en så stor del i denna typ av musik
och avgör typ nästan allt.
men men,,jag tycker det låter bra
tycker du ska side chaina lite och jobba på mixen
så kommer det här bli toppen
hoppas på en uppdate
Mvh Ola
jonnerstone:
--- Citat från: Ola skrivet 26.10.2011, 11:42:11 ---låter ju najs det här :)
nu var det ju inte om mixen du vill ha feed på
men då blir det svårt, då i mitt tycke mixen är en så stor del i denna typ av musik
och avgör typ nästan allt.
men men,,jag tycker det låter bra
tycker du ska side chaina lite och jobba på mixen
så kommer det här bli toppen
hoppas på en uppdate
Mvh Ola
--- Slut citat ---
Nä precis, jag var inte ute efter nån feed på denna, utan det var helt frivilligt :-). Det här var mer snabbdemo av H4 som jag lovat Clemens. Ska jag sidechaina så antar jag att måste gå utanför pluggen (det kanske finns en sidechain funktion i pluggen. Har inte djupdykt så mycket än, men tvivlar på att det finns) och meningen var ju att göra allt i pluggen. Kanske att jag gör en liten mix in the box sen :-)
Dividend:
Det låter fint. Tänkte på DP av nån anledning :unsure: fast med modernare sound.
Sång på det här skulle sitta fint.
Eddi:
Dels har jag aldrig varken satt mig in i eller förstått vad sidechain är för något men det är nog jättebra och dels tycker jag som Div sjung för tusan :D Alltså låtens harmonier och uppbyggnad är helt enligt regelboken och det är ju därför man tycker den är så bra trots sin enkelhet egentligen. Det är inte lätt att göra något så här enkelt men det har du lyckats med bra så bara därför skulle det bli ännu bättre med lite av din magiska stämma också.
Lovar att jag inte ska banna dig för att du tar denna före min :P
mixuz:
Hur är det med kopieringsskyddet? Jobbigt? Jag har inga Steinbergprogram förut.. Alltså ingen dongle i förväg...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida