Forum > Demolåtar
Dividend - Kylig vind i natten
Jay Thomas:
Vansinnligt vacker! :)
Du har en känsla för melodier som gör mig Hulkgrön av avund! :lol:
En liten randanmärkning är väl att det hörs lite för mycket att det Robert Wells som spelar, annars är det kanon. :)
egghuvud:
Hej hopp Det var ett tag sedan jag var inne och tyckte till om låtar. Snyggt stycke. Jag gillar hur vänsterhanden har utvecklats i dina pianostycken. Gillade början bäst för där hängde jag med bättre. Tappade bort mig lite mot slutet där det blev för många utbroderingar från temat. Stilkänsla och harmonier är annars mycket bra.
eggs :)
equality:
Jättefint Per. Lyssnat några gånger. Melodiöst och med feeling i spelet. Slaviskt och lite kinesiskt i mina öron.
Dividend:
--- Citat från: egghuvud skrivet 31.10.2011, 16:05:58 ---Hej hopp Det var ett tag sedan jag var inne och tyckte till om låtar. Snyggt stycke. Jag gillar hur vänsterhanden har utvecklats i dina pianostycken. Gillade början bäst för där hängde jag med bättre. Tappade bort mig lite mot slutet där det blev för många utbroderingar från temat. Stilkänsla och harmonier är annars mycket bra.
--- Slut citat ---
Tjenis eggs! :) Vänsterhanden är ju enbart arpeggios med vissa "responser" på vad högerhanden hittar på, ännu :) Vill gärna få in ännu mer samspel, som det är just i början. Nästan all action är fortfarande till höger :)
Slutet? Det är ju där huvudtemat är :lol:
Tack, och kul att du gillade!
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 31.10.2011, 10:08:32 ---Vansinnligt vacker! :)
Du har en känsla för melodier som gör mig Hulkgrön av avund! :lol:
En liten randanmärkning är väl att det hörs lite för mycket att det Robert Wells som spelar, annars är det kanon. :)
--- Slut citat ---
Tack du :) Trevligt att höra!
1up:
Känns mäktig med ett moget pondus! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida