Forum > Demolåtar

Dividend - Kylig vind i natten

<< < (3/5) > >>

Dividend:
NU är den uppe! :)

Hej Kornstad, äh det där var nåt skämt som tokai hade när han tyckte att Eddi skrev dåliga saker :)

Eddi:
Det här är bra Div. Du vet ju att jag gillar dina pianogrejer och för mig är det svårt att förstå att du klickar in det här för det låter så dynamiskt inlevelsefullt. Gör nu inte som du brukar - ersätter pianot med nåt helt annat - om du bygger vidare med stråkar och så så snälla behåll pianot det är helt suveränt.

Kornstad:
Riktigt bra detta och för mig som är pianokramare så kan det bara inte bli fel.
Håller med Eddi om det där med dynamiken i stycket. Bra känsla för att kunna programmera det så.

Men behåll det som ett rent pianostycke!!
Står sig fullkomligt utan ytterligare tillägg tycker jag.

Marruschkka:

--- Citat från: Kornstad skrivet 28.10.2011, 23:37:14 ---Riktigt bra detta och för mig som är pianokramare så kan det bara inte bli fel.
Håller med Eddi om det där med dynamiken i stycket. Bra känsla för att kunna programmera det så.

--- Slut citat ---

Håller bara med, detta är fantastiskt bra nu :rolleyes:

/Marre

Dividend:

--- Citat från: Eddi skrivet 28.10.2011, 22:40:49 ---Det här är bra Div. Du vet ju att jag gillar dina pianogrejer och för mig är det svårt att förstå att du klickar in det här för det låter så dynamiskt inlevelsefullt. Gör nu inte som du brukar - ersätter pianot med nåt helt annat - om du bygger vidare med stråkar och så så snälla behåll pianot det är helt suveränt.

--- Slut citat ---

Kul att du gillar. Håller på att skriva på 3 sådana här, för enbart piano (och ibland cello). Blir nog ett tiotal, börjat på 3. Den här blev först färdig.

Tack för lyssning. :)

--- Citat från: Marruschkka skrivet 29.10.2011, 00:01:35 ---
--- Citat från: Kornstad skrivet 28.10.2011, 23:37:14 ---Riktigt bra detta och för mig som är pianokramare så kan det bara inte bli fel.

--- Slut citat ---

Håller bara med, detta är fantastiskt bra nu :rolleyes:

--- Slut citat ---

Tack till er båda. Nej, den är färdig :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion