Forum > Demolåtar
Asti - Jag kan se dig (ny version)
equality:
--- Citat från: Asti skrivet 18.09.2011, 08:57:16 ---Är lite osäker på vad du menar med "Ödsligt men med säkra kort samtidigt"....?
--- Slut citat ---
Jo, det blev lite kryptiskt uttryckt. Jag menar så här: Låten känns ödesmättad, oroande men med din sång låter det tryggt samtidigt. Ungefär så. Det skapar en skön spänning.
Asti:
--- Citat från: equality skrivet 18.09.2011, 16:15:22 ---
--- Citat från: Asti skrivet 18.09.2011, 08:57:16 ---Är lite osäker på vad du menar med "Ödsligt men med säkra kort samtidigt"....?
--- Slut citat ---
Jo, det blev lite kryptiskt uttryckt. Jag menar så här: Låten känns ödesmättad, oroande men med din sång låter det tryggt samtidigt. Ungefär så. Det skapar en skön spänning.
--- Slut citat ---
Då förstår jag.....kanske :unsure: :)
equality:
OK. :rolleyes: :D
Gurano:
En bra Asti-låt, men jag tycker inte om att du tonar in i början (eller vad det är).
Tycker om körerna som kommer in men i mitt öra känns cellon/stråkarna överflödig (alltså inte cellosolot, utan den som finns tillsammans med körerna). Låten är långsam vilket är skönt men jag funderar på om man inte kan prova med en lite mer fartig basgång på något parti för att halvbryta tempot lite? Tja det är bara lite tankar från mig
Ha det gott
Gurano
Håkan Nilsson:
Hur bra som helst. Magisk cello. Tufft att våga peta in ett sånt break. Skitbra. Jag hittar ingenting att "gnälla" på.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida