Forum > Demolåtar
Asti - Jag kan se dig (ny version)
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 21.09.2011, 22:11:07 ---Slasksång har vi hört förr, här har vi utökat till baskgrundsång
Vad du än har gjort sen senast är det bra i soundet.
Är det Svens trummor du använder, det låter så men det låter som du arbetat lite med eko på slutet av pukfills på trummorna på några ställen. Det tror jag inte Sven klarar av utan hjälp av Asti och CPG.
Fint nu också!
--- Slut citat ---
Låter bra att soundet är OK!
Svens trummor?
Tack för lyssning och ny kommentar!
/Asti
hogge:
Som vanligt så är detta klanderfritt.. Du har en mycket harmonisk och njutbar röst.. En riktigt bra låt är det också. Mix låter, i mina lurar, som det ska..
Snyggt jobbat!
Asti:
--- Citat från: hogge skrivet 22.09.2011, 00:35:01 ---Som vanligt så är detta klanderfritt.. Du har en mycket harmonisk och njutbar röst.. En riktigt bra låt är det också. Mix låter, i mina lurar, som det ska..
Snyggt jobbat!
--- Slut citat ---
Gläder mig verkligen att du upplever min röst som harmonisk och njutbar!
Kul också att du gillar låten! Jag har varit lite tveksam själv vad gäller versen.....
Det känns som att de senaste sångpåläggen har lagom nivå i mixen.....?
Tack för lyssning och värmande ord!
/Asti
Gurano:
Bra ljud, bra prestation rakt igenom och bra mix i mitt öra (önskar att jag kunde mixa oxå). Denna tycker jag om - riktigt bra!
Gurano
Asti:
--- Citat från: Gurano skrivet 23.09.2011, 01:28:32 ---Bra ljud, bra prestation rakt igenom och bra mix i mitt öra (önskar att jag kunde mixa oxå). Denna tycker jag om - riktigt bra!
Gurano
--- Slut citat ---
Tack, gläder mig att höra! :)
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida