Forum > Färdiga produktioner

JT ft Marre - Chinese soup

<< < (4/8) > >>

Dividend:
Det är väldigt house-inspirerat. Eller "melodisk-trance-med-sång"

Det gungande partiet med sång+house-typiskt-staccato-ackord-somhamras-in- älskar jag.

Jag skulle kunna dansa till det här. För jäkla bra.

Jag skulle gjort en hel jävla skiva med det här :lol: Om det vore möjligt.

Överbra sång f ö, det här passar dig som handsken Maria + ett antal andra stilar. (Dansar.)

Jay Thomas:

--- Citat från: Dividend skrivet 25.09.2011, 21:06:14 ---Det är väldigt house-inspirerat. Eller "melodisk-trance-med-sång"

Det gungande partiet med sång+house-typiskt-staccato-ackord-somhamras-in- älskar jag.

Överbra sång f ö, det här passar dig som handsken Maria + ett antal andra stilar. (Dansar.)

--- Slut citat ---

Tack Dividend! :)
Marres sång gjorde att torson fick en hel kropp, helt enkelt! :)

Marruschkka:

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 26.09.2011, 09:43:56 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 25.09.2011, 21:06:14 ---Det är väldigt house-inspirerat. Eller "melodisk-trance-med-sång"

--- Slut citat ---

Tack Dividend! :)
Marres sång gjorde att torson fick en hel kropp, helt enkelt! :)

--- Slut citat ---

Oj vad skoj att det gillades..men det är verkligen en svängig låt där man kan göra en del...väldigt angenäm musik som tilltalar mej så mycket :rolleyes:
Gillar mixen oxå.

Tack för gott samarbete J.T!!

/Marre

Asti:
Inlevelsefull och passande sång! Nu bytte låten karaktär åt det mer dansanta hållet...
Eftersom Marre är en fena på den här typen av sång antar jag att titeln handlar om hajfenssoppa...?  :unsure: :)
Bra colab!
/Asti

Eddi:
Jag tycker inte att du ska ge upp den melodiska musiken eftersom du där har mycket att ge. Det här funkar också men mest som komplement enligt mitt förmenande - det låter ju bra och så men kanske lite av just din själ försvinner kan jag tycka. Marre sjunger förtjänstfullt och det ligger en hel del i orden på just den här låten då "youre not a musician - you're a chef"

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion