Forum > Färdiga produktioner
Clemens feat Micke - Rain
Clemens:
--- Citat från: mixuz skrivet 14.11.2012, 13:27:52 ---Jag trodde jag skulle få höre en cover på John Lennons Rain. :P
Men det här var väl så bra. Gillar verkligen klubbmusik där man lägger på en
röst som säger mer eller mindre mystiska saker.. Den supertighta basen är fin.
Det låter proffsigt. 5 stjärnor.
--- Slut citat ---
Kul att du gillar! Tackar! :)
Clemens:
--- Citat från: Roffe H skrivet 14.11.2012, 14:17:07 ---Har inte några vettiga synpunkter på det tekniska i din musik, bara gillar detta tungt och suggestivt.
mvh Roffe H :D
--- Slut citat ---
Skoj! :)
Clemens:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 15.11.2012, 17:02:53 ---Hade denna på i bakgrunden när jag målade köksluckor och fick en melodi i huvudet som jag tyckte passade skönt som bakgrundssång på breaket så jag spelade in det lite snabbt. Tycker det blir en skön kontrast till spoken word. Det är på intet sätt någon originell slinga och jag vet inte vad tjejen babblar om så mina ordval är säkert helt ur kontext. E de nåt du vill ha så kan du få det. (sångljudet är vad det är och går inte att få bättre innan min studio är färdig, men eftersom det mixat lite i bakgrunden så hör man inte betongen :D)
[mp3=200,20,0,center]http://musik.biscuitbarney.com/rain_backingvox.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
Du får fortsätta att måla köksluckor när det blir så här bra! :D Skall se om det funkar att leka lite med Glitch-pluggen på din sångpryl... Tackar! :wub: PM? EDIT: Kan du skicka med texten?
MaxB:
Kul med colab, den sångmelodin lät gott i nattradion!
Clemens:
--- Citat från: MaxB skrivet 15.11.2012, 23:11:11 ---Kul med colab, den sångmelodin lät gott i nattradion!
--- Slut citat ---
Ja..alltid kul när det dyker upp något oväntat! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida